Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Lancia Beta Montecarlo Series 2 – Silnik
R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: gaźnik
Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
Stopień sprężania: 9,35:1
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
Prędkość maksymalna: 192 km/h
    Silnik
    R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: gaźnik
    Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
    Stopień sprężania: 9,35:1
    Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
    Prędkość maksymalna: 192 km/h
    Polonez Long – 7-drzwiowy prototyp limuzyny zbudowany w 1979 roku na bazie 5-drzwiowego modelu, w którym wydłużono dach i podłogę oraz zastosowano boczne drzwi i dodatkowe 2 fotele. Mimo silnika 1.5 samochód charakteryzował się nieznacznie gorszymi osiągami od krótszej wersji, mógł się rozpędzić do 143 km/h, zużycie paliwa było przy tym wyższe średnio o 1,5 l. Masa własna wynosiła 1264 kg, rozstaw osi powiększono do 3400 mm, zaś długość do 5120 mm, średnica zawracania wzrosła do 13,3m. Powstał tylko jeden egzemplarz.
    7-drzwiowy prototyp limuzyny zbudowany w 1979 roku na bazie 5-drzwiowego modelu, w którym wydłużono dach i podłogę oraz zastosowano boczne drzwi i dodatkowe 2 fotele. Mimo silnika 1.5 samochód charakteryzował się nieznacznie gorszymi osiągami od krótszej wersji, mógł się rozpędzić do 143 km/h, zużycie paliwa było przy tym wyższe średnio o 1,5 l. Masa własna wynosiła 1264 kg, rozstaw osi powiększono do 3400 mm, zaś długość do 5120 mm, średnica zawracania wzrosła do 13,3m. Powstał tylko jeden egzemplarz.
    14 stycznia 2014, 16:51 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podróż Motorowerem dookoła Polski 2014r – 14 października (zdj 1) świętowałem mały jubileusz, natomiast 15 października (zdj 2) opłakiwałem moje biedne pierścienie

Wytrzymały ze mną ok. 3400 km

Jutro chopperek idzie na warsztat.

Zapraszam do śledzenia przygotowań do podróży, link w źródle.
    14 października (zdj 1) świętowałem mały jubileusz, natomiast 15 października (zdj 2) opłakiwałem moje biedne pierścienie

    Wytrzymały ze mną ok. 3400 km

    Jutro chopperek idzie na warsztat.

    Zapraszam do śledzenia przygotowań do podróży, link w źródle.
    FIAT 130 Coupe 3.2 V6  '71-'78 – Silnik: 3235 ccm V6 12V
Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    Silnik: 3235 ccm V6 12V
    Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
    Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
    Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    23 października 2013, 14:26 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polski samochód  ELV001 – Dane techniczne:
Napęd: elektryczny, dwusilnikowy, na przednie koła
Moc 1 silnika: 15 kW przy 3400 obr./min
Moc maksymalna: 25 kW
Tryby jazdy: Ekonomiczny, Miejski, Sportowy
Sterowanie: elektroniczna zmiana biegów
Maksymalna prędkość: 110 km/h
Maksymalny zasięg: 150 km
Koszt ładowania: ok. 4 zł/100 km
Typ baterii: Li-polimer
Pojemność baterii: 159 Ah
Czas ładowania: 6-8 h
Koła: 195/55 R16
Nadwozie: 4-osobowe pasażerskie lub 2-osobowe towarowe
Wymiary (dł.x szer.x wys.): 3890 x 1770 x 1550 mm
Pojemność bagażnika: 310 l
Ładowność: 550 kg
Masa: 1300 kg (z bateriami)
Lusterka wsteczne: kamery i monitory LCD
Koszt budowy: 8,37 mln zł
Czas budowy: 20 mies.
    Dane techniczne:
    Napęd: elektryczny, dwusilnikowy, na przednie koła
    Moc 1 silnika: 15 kW przy 3400 obr./min
    Moc maksymalna: 25 kW
    Tryby jazdy: Ekonomiczny, Miejski, Sportowy
    Sterowanie: elektroniczna zmiana biegów
    Maksymalna prędkość: 110 km/h
    Maksymalny zasięg: 150 km
    Koszt ładowania: ok. 4 zł/100 km
    Typ baterii: Li-polimer
    Pojemność baterii: 159 Ah
    Czas ładowania: 6-8 h
    Koła: 195/55 R16
    Nadwozie: 4-osobowe pasażerskie lub 2-osobowe towarowe
    Wymiary (dł.x szer.x wys.): 3890 x 1770 x 1550 mm
    Pojemność bagażnika: 310 l
    Ładowność: 550 kg
    Masa: 1300 kg (z bateriami)
    Lusterka wsteczne: kamery i monitory LCD
    Koszt budowy: 8,37 mln zł
    Czas budowy: 20 mies.
    24 marca 2013, 11:40 przez dmx123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Sokół 1000, polski harley davidson.. no właśnie gdyby nie harley.... – Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
Silnik:
typ: czterosuw chłodzony powietrzem
liczba cylindrów: 2
układ: widlasty
pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
stopień sprężania: 5:1
moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


Przeniesienie napędu:

Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
napęd tylnego koła: łańcuch

Podwozie:

rama: podwójna, rurowa, zamknięta
zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
zawieszenie tylne: sztywne
hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

Wymiary:

długość z wózkiem: 2270 mm
szerokość z wózkiem: 800 mm
wysokość z wózkiem: 1135 mm
rozstaw osi: 1464 mm
Masy
masa bez wózka: 270 kg
masa z wózkiem: 375 kg
dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
Pojemności
zbiornik paliwa: 20 l
zbiornik oleju: 3 l

Dane eksploatacyjne: 

prędkość maksymalna: 100 km/h
zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
zużycie oleju: 0,3 l/100 km

Inne:
główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
cena: 4200 zł w 1935 r.
    Sokół 1000 – motocykl polskiej konstrukcji produkowany w CWS.
    Silnik:
    typ: czterosuw chłodzony powietrzem
    liczba cylindrów: 2
    układ: widlasty
    pojemność skokowa: 995 cm³, średnica x skok tłoka: 83 x 92
    stopień sprężania: 5:1
    moc maksymalna przy obr/min: 22 KM przy 4000 obr/min
    zasilanie: gaźnik Zenith MC 22
    smarowanie: pompą mechaniczną z ręcznym wspomaganiem lub obiegową.
    prądnica: Bosch RD lub Era RD 6V 45W
    akumulator: ZAT Tudor 6V 20 Ah
    zapłon bateryjny: rozdzielacz Bosch lub przerywacz Magnet z dwuiskrową cewką


    Przeniesienie napędu:

    Silnik – sprzęgło: skośne koła zębate
    sprzęgło: wielotarczowe, mokre, sterowanie nożnie
    skrzynia biegów: trzystopniowa z ręczną zmianą
    napęd tylnego koła: łańcuch

    Podwozie:

    rama: podwójna, rurowa, zamknięta
    zawieszenie przednie: widelec trapezowy typu HD
    zawieszenie tylne: sztywne
    hamulce: bębnowe, mechaniczne także na kole wózka

    Wymiary:

    długość z wózkiem: 2270 mm
    szerokość z wózkiem: 800 mm
    wysokość z wózkiem: 1135 mm
    rozstaw osi: 1464 mm
    Masy
    masa bez wózka: 270 kg
    masa z wózkiem: 375 kg
    dopuszczalna masa całkowita: 655 kg
    Pojemności
    zbiornik paliwa: 20 l
    zbiornik oleju: 3 l

    Dane eksploatacyjne:

    prędkość maksymalna: 100 km/h
    zużycie paliwa: 7,5 l/100 km
    zużycie oleju: 0,3 l/100 km

    Inne:
    główny konstruktor: inż. Zygmunt Okołów
    konstruktor przyczepy bocznej: inż. Stanisław Panczakiewicz
    wyprodukowano: ok. 3400 sztuk
    cena: 4200 zł w 1935 r.
    20 kwietnia 2012, 22:03 przez aleksinho11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    oldtimerbazar.pl

    W latach 1969 i 1970 stworzono tylko 859 aut w odmianie Boss 429. Pod maską drzemie widlasta ósemka o pojemności 429 cali sześciennych (około 7 litrów), mocy 375 koni przy 5200 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 610 Nm przy 3400 obr./min. Żeby zmieściła się pod maską Mustanga, przekonstruowano przednie zawieszenie, akumulator przeniesiono do bagażnika, a do tego... zrezygnowano z klimatyzacji. Siłę napędową na tylne koła przenosi czterobiegowa, ręczna skrzynia. Osiągi? Sprint od 0 do 60 mil/h zajmuje 7,1 s, zaś pokonanie 1/4 mili - 14,09 s. A jak to brzmi? Cudownie - zobacz film...
    6 stycznia 2012, 13:27 przez ~MIKI | Do ulubionych | Skomentuj

    1