Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    1969 Dodge Dart Swinger 340 –
    13 sierpnia 2023, 20:58 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trasa S2 przed zjazdem na ul. Puławską w Warszawie. Kierowca BMW strasznie się spieszył, za wszelką cenę próbował wcześniej wjechać przede mnie. Na końcu zatrzymałem się obok niego na światłach i zapytałem, czemu zajeżdżał mi drogę. Pokazał mi przez okno policyjną legitymację i kazał spi@ać#$ać. Pojazd może być jakieś służby (SOP np.)...
    Samochód raczej nie należy do SOP , gdyż w UFG można odnaleźć OC auta.
    BMW M 340 DIESEL MILD HYBRID MR`19 E6D G20
    13.04.2023 Warszawa
    2 maja 2023, 22:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 458 Italia – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009–2015. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy w dniu 15 września 2009 roku na Frankfurt Motor Show, stworzony został jako następca Ferrari F430. 458 Italia zostało zaprojektowane przez Pininfarinę. Do napędu samochodu został użyty 4,5-litrowy silnik V8, do którego odwołuje się nazwa 458. Silnik ten wytwarza moc 570 KM i moment obrotowy 540 Nm. 458 Italia osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2009–2015. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy w dniu 15 września 2009 roku na Frankfurt Motor Show, stworzony został jako następca Ferrari F430. 458 Italia zostało zaprojektowane przez Pininfarinę. Do napędu samochodu został użyty 4,5-litrowy silnik V8, do którego odwołuje się nazwa 458. Silnik ten wytwarza moc 570 KM i moment obrotowy 540 Nm. 458 Italia osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,5 sekundy. W 2011 roku samochód zdobył tytuł "World Performance Car of the Year".
    4 września 2022, 20:20 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1972 Dodge Dart Demon 340 –
    28 sierpnia 2022, 18:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin DBS Superleggera – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2007–2012 oraz ponownie od 2018 roku. W 2007 roku Aston Martin zdecydował się przywrócić do użytku nazwę DBS, którą dotychczas stosował model produkowany w latach 1967-1972. Po raz pierwszy szerokiej widowni DBS został pokazany w 2006 roku w filmie Casino Royale. Druga generacja DBS została zaprezentowana po raz pierwszy w czerwcu 2018 roku. Aston Martin DBS Superleggera jest następcą Vanquisha drugiej generacji. Podobnie jak w przypadku poprzednika, DBS jest usportowionym wariantem podstawowego DB - w tym przypadku, produkowanego od 2016 roku DB11. W stosunku do niego, DBS Superleggera uzyskał inaczej stylizowany przód z wyraźnie większą atrapą chłodnicy i innym kształtem zderzaków, inaczej wyglądającym tyłem i większą liczbą wlotów powietrza. Samochód napędzany jest silnikiem V12 o pojemności 5,2 l, który generuje moc 725 KM i moment obrotowy 900 Nm. DBS Superleggera osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,2 sekundy.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez brytyjską markę Aston Martin w latach 2007–2012 oraz ponownie od 2018 roku. W 2007 roku Aston Martin zdecydował się przywrócić do użytku nazwę DBS, którą dotychczas stosował model produkowany w latach 1967-1972. Po raz pierwszy szerokiej widowni DBS został pokazany w 2006 roku w filmie Casino Royale. Druga generacja DBS została zaprezentowana po raz pierwszy w czerwcu 2018 roku. Aston Martin DBS Superleggera jest następcą Vanquisha drugiej generacji. Podobnie jak w przypadku poprzednika, DBS jest usportowionym wariantem podstawowego DB - w tym przypadku, produkowanego od 2016 roku DB11. W stosunku do niego, DBS Superleggera uzyskał inaczej stylizowany przód z wyraźnie większą atrapą chłodnicy i innym kształtem zderzaków, inaczej wyglądającym tyłem i większą liczbą wlotów powietrza. Samochód napędzany jest silnikiem V12 o pojemności 5,2 l, który generuje moc 725 KM i moment obrotowy 900 Nm. DBS Superleggera osiąga prędkość maksymalną 340 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,2 sekundy.
    Ferrari F12 TDF – F12 to samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2012-2017. Samochód zaprezentowany po raz pierwszy w marcu 2012 roku na Geneva Motor Show jako zastępcę modelu 599 GTB Fiorano. Dzięki zmniejszonemu rozstawowi osi oraz obniżeniu pozycji silnika, tablicy rozdzielczej oraz siedzeń, F12berlinetta uzyskał także niżej osadzony środek ciężkości w stosunku do dotychczas produkowanego poprzednika. Do konstrukcji zaprojektowanej przez firmę Scaglietti ramy przestrzennej użyto dwunastu różnych stopów aluminium dzięki czemu zwiększono sztywność nadwozia o 20% przy jednoczesnym obniżeniu masy samochodu. W październiku 2015 roku Ferrari przedstawiło topową, wyczynową odmianę F12 TDF. Pod kątem wizualnym samochód przeszedł obszerny zakres zmian, zyskując przeprojektowany pas przedni z węższą atrapą chłodnicy poprowadzoną do krawędzi zderzaka, brak tylnych bocznych okienek na rzecz większych wlotów powietrza oraz inaczej wyglądający tył. Samochód posiada ten sam silnik co F12berlinetta - 6,2-litrowe V12 współpracujące z 7-biegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów. Silnik ten generuje moc 780 KM i moment obrotowy 690 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 340 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 2,9 sekundy. Samochód zudowany został w ściśle limitowanej serii ograniczonej do 799 egzemplarzy.
    F12 to samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2012-2017. Samochód zaprezentowany po raz pierwszy w marcu 2012 roku na Geneva Motor Show jako zastępcę modelu 599 GTB Fiorano. Dzięki zmniejszonemu rozstawowi osi oraz obniżeniu pozycji silnika, tablicy rozdzielczej oraz siedzeń, F12berlinetta uzyskał także niżej osadzony środek ciężkości w stosunku do dotychczas produkowanego poprzednika. Do konstrukcji zaprojektowanej przez firmę Scaglietti ramy przestrzennej użyto dwunastu różnych stopów aluminium dzięki czemu zwiększono sztywność nadwozia o 20% przy jednoczesnym obniżeniu masy samochodu. W październiku 2015 roku Ferrari przedstawiło topową, wyczynową odmianę F12 TDF. Pod kątem wizualnym samochód przeszedł obszerny zakres zmian, zyskując przeprojektowany pas przedni z węższą atrapą chłodnicy poprowadzoną do krawędzi zderzaka, brak tylnych bocznych okienek na rzecz większych wlotów powietrza oraz inaczej wyglądający tył. Samochód posiada ten sam silnik co F12berlinetta - 6,2-litrowe V12 współpracujące z 7-biegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów. Silnik ten generuje moc 780 KM i moment obrotowy 690 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 340 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 2,9 sekundy. Samochód zudowany został w ściśle limitowanej serii ograniczonej do 799 egzemplarzy.
    23 sierpnia 2022, 20:39 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj