Jest to najszybszy motocykl seryjny doprowadzony do ruchu ulicznego. Ten potwór może zostać wyposażony w motor o mocy 320 HP lub nawet 420 HP. V-max nie został jeszcze zmierzony ale szacuję się go na ok. 402km/h. Jest w stanie przyśpieszyć od 0-320km/h w 5,4s (tyle potrzebuje Carrera RS aby przyśpieszyć do 100km/h). Silnik może pracować wykorzystując olej napędowy, naftę a nawet paliwo lotnicze.
Odważylibyście się dosiąść tą bestię..?
Miał pod maską lotniczy silnik A12 o pojemności 21,7 litra i mocy 320KM. Jego rekordem prędkości było 234,98 km/h, które ustanowił w... lipcu 1924, co było ówczesnym rekordem świata. Samo odpalanie silnika trwało ponad 20 minut, a w trakcie tej czyności silnik musiał być polewany wodą by się nie zapalił...
Jednostka napędowa Rolls-Royce Allison 250, stosowana przede wszystkim w helikopterach Bell JetRanger 206 wytwarza 320KM przy 52 000 obr./min i 576.30 Nm przy 2000 obr./min, co pozwala motocyklowi osiągnąć prędkość około 400 km/h i przyśpieszyć od 0 do 365 km/h w 15 sekund. Silnik może spalać cokolwiek, od normalnej benzyny, po tequilę, a nawet perfumy Chanel. Wykorzystywane są silniki, które zakończyły swój cykl życia w lotnictwie - o zbyt dużym przebiegu, choć ciągle sprawne. Przystosowanie ich do napędzania motocykla jest więc recyklingiem. Koszt zakupu nowych silników zwiększyłby cenę motocykla kilkukrotnie czyniąc projekt nieopłacalnym.
Moc 320KM przy 52 000 obr./min i 576.30 Nm (425.1 ft.lbs) przy 2000 obr./min, co pozwala motocyklowi osiągnąć prędkość około 400 km/h i przyśpieszyć od 0 do 365 km/h w 15 sekund. Rzeczywista prędkość maksymalna tego motocykla waha się w graniach 400-420 km/h.