Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Skoda Octavia RS Cup – Skodzisz posiadający 320KM i 420 Nm!
    Skodzisz posiadający 320KM i 420 Nm!
    9 marca 2015, 19:46 przez ~Draba | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    R32 Biturbo.
    27 lutego 2015, 9:01 przez Michas5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Sobotnie kwalifikacje przed wyścigiem. Najdłuższa prosta na torze Spa zaraz za zakrętem Eau Rouge i przed Les Combes , prędkości rzędu 310-320km/h, Ta fala uderzeniowa dzwięku, ten klimat... Magia...(sorrki za język znajomka ale było podniecenie).
    25 września 2014, 0:15 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Więc mówisz, że wnętrze twojego Lotusa jest spartańskie? – To słodkie.

Ermini Seiottosei, mały sportowy, samochód ważący 686 kg i 320KM za plecami
    To słodkie.

    Ermini Seiottosei, mały sportowy, samochód ważący 686 kg i 320KM za plecami
    10 kwietnia 2014, 16:30 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mercedes C 111 - 1969 – Samochód jest rzadkim przykładem, kiedy Mercedes pozwalał sobie na odrobinę szaleństwa. Auto miało centralnie umieszczony silnik Wankla, wyposażony w tłok obrotowy i niesamowicie opływową karoserię zbudowaną z włókna węglowego. Oczywiście był to sportowy Mercedes, więc we wnętrzu była skórzana tapicerka, klimatyzacja oraz "skrzydlate" drzwi. Druga generacja auta z 1970 roku miała dalej silnik Wankla o mocy 350KM, który rozpędzał tę maszynę aż do ponad 280km/h. W trzeciej odsłonie C111 otrzymał 5-cylindrowy silnik diesla o mocy 230KM. Pozwolił on na pobicie rekordu prędkości na włoskim torze Nardo w 1978 roku. Samochód został rozpędzony wtedy do zawrotnych 320km/h.
    Samochód jest rzadkim przykładem, kiedy Mercedes pozwalał sobie na odrobinę szaleństwa. Auto miało centralnie umieszczony silnik Wankla, wyposażony w tłok obrotowy i niesamowicie opływową karoserię zbudowaną z włókna węglowego. Oczywiście był to sportowy Mercedes, więc we wnętrzu była skórzana tapicerka, klimatyzacja oraz "skrzydlate" drzwi. Druga generacja auta z 1970 roku miała dalej silnik Wankla o mocy 350KM, który rozpędzał tę maszynę aż do ponad 280km/h. W trzeciej odsłonie C111 otrzymał 5-cylindrowy silnik diesla o mocy 230KM. Pozwolił on na pobicie rekordu prędkości na włoskim torze Nardo w 1978 roku. Samochód został rozpędzony wtedy do zawrotnych 320km/h.
    Audi S1 – 320KM i stały napęd na 4 koła
 czyli grupa B
    320KM i stały napęd na 4 koła
    czyli grupa B
    4 marca 2014, 17:56 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS2 – 2.2 Turbo 
320KM
420NM
Przyspieszenie 5s-100km/h 
V-Max 290KM/H 
a to tylko rodzinne kombi
    2.2 Turbo
    320KM
    420NM
    Przyspieszenie 5s-100km/h
    V-Max 290KM/H
    a to tylko rodzinne kombi
    3 marca 2014, 23:31 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    audi80.pl

    11 lutego 2014, 15:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi 3000GT – Japońska legenda pod różnymi nazwami, najbardziej znana Mistubishi 3000GT lub Mitsubishi GTO
• V6
• 3 000 cm3
• AWD
• 320KM przy 6000 obr/min
• 2-drzwiowe nadwozie typu  coupé
Prawdziwa perełka wśród motoryzacji
    Japońska legenda pod różnymi nazwami, najbardziej znana Mistubishi 3000GT lub Mitsubishi GTO
    • V6
    • 3 000 cm3
    • AWD
    • 320KM przy 6000 obr/min
    • 2-drzwiowe nadwozie typu coupé
    Prawdziwa perełka wśród motoryzacji
    5 lutego 2014, 21:33 przez tak33r (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)