Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 31 takich materiałów
    Suzuki Swift – Najmocniejsze Swift w Europie 320KM pod machą i pneumatyczne zawieszenie.
    Najmocniejsze Swift w Europie 320KM pod machą i pneumatyczne zawieszenie.
    12 stycznia 2017, 0:25 przez ~Kerczu | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne
    #1. 2010 Nissan GT-R
    - silnik V6 3,6l 545KM i 627 Nm
    - przyspieszenie do setki 2,8s
    - V-max 320km/h
    - cena dzisiaj to już od 150tyś ( jest to samochód marzeń wielu ludzi )

    #2. 2009 Dodge Challenger SRT8
    - silnik 6,1l V8 o mocy 431KM
    - przyspieszenie do setki 4s
    - V-max 290km/h
    - cena dzisiaj to 100tyś (ale warto dać za taka zabawkę )

    #3. Ferrari FXX
    - silnik 1050KM V12 o pojemności 6,3l
    - przyspieszenie do setki 2,5s
    - V-max 345km/h
    -zrobiono tylko 40 sztuk tego samochodu
    - cena dzisiaj to 2,5mln euro ale już raczej samochód jest niedostępny

    #4. Navistar MXT
    - silnik 6,4l V8 o mocy 325KM
    - przyspieszenie do setki 6,7s
    - V-max 220km/h
    -produkowano wersje zwykłe i kuloodporne
    - cena dzisiaj to kolo 100tyś euro (zwykły)

    #5. BMW M5
    - silnik 5l V10 o mocy 509KM
    - przyspieszenie do setki 4,7s
    - V-max 290km/h
    - cena dzisiaj to koszt około 90tyś najstarsze wersje aż po 200tyś

    #6. Flip Car
    MOC
    • GM silnik LS3 paka, 500 KM
    • 200 KM jednostka NOS
    • K & N Układ dolotowy
    • Holley układ paliwowy
    • akumulatory Optima
    • Magnaflow niestandardowy układ wydechowy
    • VP Racing Fuel
    Układ napędowy
    • Kilgore Turbo 400
    • Winters manetka
    • GM Dana 60 sterowane oś tylna
    • 4.88 Przekładnie z Detroit Locker
    • Casale V-Drive
    UKŁAD HAMULCOWY
    • Fabrycznie 1 Ton GM z klocków hamulcowych na EBC
    ZAWIESZENIE
    • 3 ogniwo budują - air ride
    • GM 1 tona ciężarówki z przodu i jazda powietrza
    • Żużel Inżynieria kołysać barów
    • Howe przedni i tylny hydrauliczny układ kierowniczy
    • AFCO wstrząsy coilover
    WNĘTRZE
    • manometry Autometer
    • Kierownica Sparco
    • fotele Kirkey Race
    • Deist system przeciwpożarowy
    ZEWNĘTRZNY
    • Exposed rurowego podwozia
    • Stali i Lexan kula korekty
    • 5140 niestandardowy tylne skrzydło z włókna węglowego
    Koła i opony
    • Marsh Racing 17 x 11 (przód) 17 x 15 (tył)
    • hoosier

    #7. Jensen Interceptor
    - silnik 6l generujący moc 300KM (w filmie około 600KM)
    - przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
    - V-max po tuningu około 280km/h
    - cena dzisiaj to około 150tyś dolarów (ale już jest nie dostępny)

    #8. Dodge Charger Daytona
    - silnik 7,2l o mocy fabrycznej 380KM w filmie około 700KM
    - przyspieszenie do setki około 3,8s
    - V-max około 290km/h
    - cena dzisiaj to miliony bo jest niedostępny!!

    #9. 1970 Ford Anvil Mustang
    - silnik 7l V8 cobra o mocy 360KM w filmie około 600KM
    - przyspieszenie do setki po tuningu około 4s
    - V-max 280km/h
    - cena dzisiaj miliony bo niedostępny

    #10. 1970 Ford Escort RS1600 MK1
    - silnik 2l o mocy fabrycznej około 250Km w filmie szacowane na około 450KM
    - przyspieszenie do setki 4s
    - V-max 250km/h
    - cena dzisiaj koło 100tys za dobry egzemplarz jeśli się taki znajdzie

    #11. Alfa Romeo Giulietta
    -silniuk 1,4l silnik TB MultiAir generujący 170 KM i 250 Nm
    -V-max około 240km/h
    - powstało tylko 6 sztuk tego egzemplarzu
    -cena: kiedy samochód był w salonie kosztował 25 675 funtów (teraz pewnie znacznie więcej jeśli jeszcze jest)

    #12. 2011 Dodge Charger
    - silnik 5,7l V8 354KM
    - przyspieszenie do setki 4,9s
    - V-max 260km/h
    - cena dzisiaj to ponad 100tyś (55x oglądano na YT)
    2 stycznia 2017, 9:17 przez cody25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #1. 1970 Dodge Charger R/T
    -brał udział w dwóch scenach (autobus i wyścig z Porsche)
    - silnik podrasowany do ok. 1000KM
    - przyspieszenie do setki ok. 4s
    - V-max 290Km/h
    -samochód pali jak smok ale każdy chce takiego mieć
    - cena dzisiaj to ponad 80tyś

    #2. 2003 Acura NSX
    - silnik 3,2l o mocy 500KM
    - przyspieszenie do setki 4,5s
    - V-max 270Km/h
    - cena dzisiaj to ponad 120 tyś

    #3. Nissan Skyline GT-R PGC-10
    - silnik 2l 160KM
    - przyspieszenie do setki 6s
    - V-max 240km/h
    - samochód trudny do znalezienia (bardzo)

    #4. Chevrolet Corvette Grand Sport Stingray
    - silnik 7,4l 425KM
    - przyspieszenie do setki 5,5s
    - V-max 345km/h
    - cena dzisiaj to ponad 80tyś

    #5. Ford GT40
    - silnik 5,4l V8 557KM
    - przyspieszenie do setki 4,8s
    - V-max 260km/h
    - cena dzisiaj to ponad 200 tyś

    #6. Terradyne Gurkha
    - kanadyjski pojazd pancerny, z którego korzysta tylko 15 krajów na całym świecie
    - silnik o mocy 450KM
    - przyspieszenie do setki 8s
    - V-max ok. 220km/h


    #7. Porsche 996 GT3 RS
    - silnik 3,6l 450KM (fabrycznie)
    - przyspieszenie do setki 4,4s
    - V-max 300km/h
    - cena dzisiaj to ponad 150tyś

    #8. 2009 Nissan 370Z
    - silnik 3,7l V6 334KM
    - przyspieszenie do setki 4,2s
    - V-max 280km/h
    - cena dzisiaj to pona 110tyś

    #9. 2011 Dodge Charger PPV (Police)
    - silnik 5,7l V8 354KM
    - przyspieszenie do setki 4,9s
    - V-max 260km/h
    - cena dzisiaj to ponad 100tyś

    #10 2008 Dodge Charger SRT8
    - silnik 6,1l o mocy 430KM i 569Nm
    - przyspieszenie do setki 4,7s
    - V-max 280Km/h
    - zużycie paliwa liczy się w wiadrach
    - cena dzisiaj to ponad 100tyś

    #11. 2011 Lexus LFA
    -na świecie tylko 50 egzemplarzy
    - silnik V8 o mocy 571KM
    - przyspieszenie do setki 3s
    - V-max 325km/h
    - samochód nie dostępny na rynku

    #12. 2007 Koenigsegg CCX R Special Edition
    - silnik V8 4,7l 806KM
    - przyspieszenie do setki 3s
    - V-max 400Km/h
    - samochód ten jest już na 100% nie dostępny tylko 4 egzemplarze na świecie

    #13. 2009 Dodge Challenger SRT8
    - silnik 6,1l V8 o mocy 431KM
    - przyspieszenie do setki 4s
    - V-max 290km/h
    - cena dzisiaj to 100tyś

    #14. 2010 Nissan GT-R
    - silnik V6 3,6l 545KM i 627 Nm
    - przyspieszenie do setki 2,8s
    - V-max 320km/h
    - cena dzisiaj to już od 150tyś ale jest to samochód marzeń wielu ludzi )
    5 grudnia 2016, 10:22 przez cody25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Skoda Octavia RS Cup – Skodzisz posiadający 320KM i 420 Nm!
    Skodzisz posiadający 320KM i 420 Nm!
    9 lipca 2015, 17:14 przez awsd12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    9 marca 2015, 19:46 przez ~Draba | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    R32 Biturbo.
    27 lutego 2015, 9:01 przez Michas5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Sobotnie kwalifikacje przed wyścigiem. Najdłuższa prosta na torze Spa zaraz za zakrętem Eau Rouge i przed Les Combes , prędkości rzędu 310-320km/h, Ta fala uderzeniowa dzwięku, ten klimat... Magia...(sorrki za język znajomka ale było podniecenie).
    25 września 2014, 0:15 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne
    Więc mówisz, że wnętrze twojego Lotusa jest spartańskie? – To słodkie.

Ermini Seiottosei, mały sportowy, samochód ważący 686 kg i 320KM za plecami
    To słodkie.

    Ermini Seiottosei, mały sportowy, samochód ważący 686 kg i 320KM za plecami
    10 kwietnia 2014, 16:30 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mercedes C 111 - 1969 – Samochód jest rzadkim przykładem, kiedy Mercedes pozwalał sobie na odrobinę szaleństwa. Auto miało centralnie umieszczony silnik Wankla, wyposażony w tłok obrotowy i niesamowicie opływową karoserię zbudowaną z włókna węglowego. Oczywiście był to sportowy Mercedes, więc we wnętrzu była skórzana tapicerka, klimatyzacja oraz "skrzydlate" drzwi. Druga generacja auta z 1970 roku miała dalej silnik Wankla o mocy 350KM, który rozpędzał tę maszynę aż do ponad 280km/h. W trzeciej odsłonie C111 otrzymał 5-cylindrowy silnik diesla o mocy 230KM. Pozwolił on na pobicie rekordu prędkości na włoskim torze Nardo w 1978 roku. Samochód został rozpędzony wtedy do zawrotnych 320km/h.
    Samochód jest rzadkim przykładem, kiedy Mercedes pozwalał sobie na odrobinę szaleństwa. Auto miało centralnie umieszczony silnik Wankla, wyposażony w tłok obrotowy i niesamowicie opływową karoserię zbudowaną z włókna węglowego. Oczywiście był to sportowy Mercedes, więc we wnętrzu była skórzana tapicerka, klimatyzacja oraz "skrzydlate" drzwi. Druga generacja auta z 1970 roku miała dalej silnik Wankla o mocy 350KM, który rozpędzał tę maszynę aż do ponad 280km/h. W trzeciej odsłonie C111 otrzymał 5-cylindrowy silnik diesla o mocy 230KM. Pozwolił on na pobicie rekordu prędkości na włoskim torze Nardo w 1978 roku. Samochód został rozpędzony wtedy do zawrotnych 320km/h.
    Audi S1 – 320KM i stały napęd na 4 koła
 czyli grupa B
    320KM i stały napęd na 4 koła
    czyli grupa B
    4 marca 2014, 17:56 przez jacek199315 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj