Szukaj
Znalazłem 189 takich materiałów
Turbosprężarka: KKK
Moc: 200 KM przy 6750 obr./min.
Moment obr.: 255 Nm przy 4000 obr./min.
W wersji rajdowej (grupa B) silnik został "podkręcony" i legitymował się mocą 320 KM przy 8000 obr./min. i momentem obr. 343 Nm przy 5000 obr./min. do tego wszystkiego zredukowano masę pojazdu z ok. 1200 kg do 980 kg.
Stanowił poważną konkurencję dla takich samochodów jak Audi Quattro czy Lancii 037.
AWD.
Egzemplarz ze zdjęcia jest po tuningu, silnik ma około 500 KM.
Modyfikacje: 13G Turbos, Denso 450cc's, Walbro 255LPH w/ 3SX Hot Wire Kit, CX Racing Front Mount, Intercooler Kit, 3SX Pre-Turbo Pipes, Custom Cat Back Exhaust, Stillen Downpipe, Greddy Type-S BOV, 3SX High-Capacity Single-Pass Radiator, SPEC Stage 2 Clutch, HKS EVC-S Boost Controller, Apexi SAFC2 Air Flow Converter, Innovate DB-Series Wideband Gauge and Sensor, Intake, Dyno Tuned by Pampena Motorsports.
400 AWHP @ 17psi | Roughly 500bhp.