Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 190 takich materiałów
    Nowe Volvo XC90 – luksus i komfort ze Szwecji – Pod maską XC90 znajdą się wyłącznie 4-cylindrowe silniki o pojemności dwóch litrów. Przez pierwszych kilka miesięcy sprzedaży Volvo XC90 będzie dostępne wyłącznie w dwóch wersjach silnikowych: D5 AWD / 225 KM oraz T6 AWD / 320 KM.

Następnie do oferty dołączą pozostałe odmiany, w tym przednionapędowy Diesel D4 / 190 KM, benzynowy T5 / 254 KM oraz hybrydowy T8 o mocy niemal 400 KM. XC90 z silnikiem D5 (470 Nm) będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,8 s. Prędkość maksymalna samochodu to 220 km/h, a deklarowane spalanie średnie ma wynieść 5,8 l ON na 100 km. Z silnikiem T6 (400 Nm) sprint do setki potrwa 6,9 s, a w wersji hybrydowej – 5,9 s.

W wersjach AWD znajdzie się układ Haldex piątej generacji. Wszystkie auta XC90 będą dostępne wyłącznie z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.
    Pod maską XC90 znajdą się wyłącznie 4-cylindrowe silniki o pojemności dwóch litrów. Przez pierwszych kilka miesięcy sprzedaży Volvo XC90 będzie dostępne wyłącznie w dwóch wersjach silnikowych: D5 AWD / 225 KM oraz T6 AWD / 320 KM.

    Następnie do oferty dołączą pozostałe odmiany, w tym przednionapędowy Diesel D4 / 190 KM, benzynowy T5 / 254 KM oraz hybrydowy T8 o mocy niemal 400 KM. XC90 z silnikiem D5 (470 Nm) będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,8 s. Prędkość maksymalna samochodu to 220 km/h, a deklarowane spalanie średnie ma wynieść 5,8 l ON na 100 km. Z silnikiem T6 (400 Nm) sprint do setki potrwa 6,9 s, a w wersji hybrydowej – 5,9 s.

    W wersjach AWD znajdzie się układ Haldex piątej generacji. Wszystkie auta XC90 będą dostępne wyłącznie z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.
    Agera R! – Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

    Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

    Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

    Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

    Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Mercedes – Mercedes ML 320 w163 220KM.
    Mercedes ML 320 w163 220KM.
    20 sierpnia 2014, 21:33 przez ArCie93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    130AC BMW 320 – Nocna Jazda Szczecin.
    Nocna Jazda Szczecin.
    18 sierpnia 2014, 20:25 przez xXxBucioRxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz W125 (1937) – Napędzał go silnik rzędowy, 8 cylindrowy o pojemności 5.7 litra generował 592 KM przy 5800 obr/min, bolid ważył 750 kg i rozpędzał się do 320 km/h.
    Napędzał go silnik rzędowy, 8 cylindrowy o pojemności 5.7 litra generował 592 KM przy 5800 obr/min, bolid ważył 750 kg i rozpędzał się do 320 km/h.
    9 lipca 2014, 18:36 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    mercedes-benz.com

    Demon predkości w Mini rozmiarach – Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było  koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka
    Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka
    Pojechaliśmy robić foty a wyszedł taki filmik, auta to e46 318, e36 320 sedan oraz e36 328 coupe i... wszystkie zielone.
    26 czerwca 2014, 22:50 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    BMW 320 E21 –
    25 czerwca 2014, 19:41 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Opel Astra GTC z najcichszym dieslem w swojej klasie – Sportowo wyglądająca 3-drzwiowa wersja auta otrzymała właśnie nowy silnik 1.6 CDTI, który ma 136 KM i spala zaledwie 4,1 l/100 km. Dla fanów mocnych wrażeń Opel ma w ofercie jednostkę 2.0 turbo generującą 280 KM oraz aż 400 Nm.

Opel poinformował, że pod maskę Astry GTC trafił właśnie nowy silnik, który wg oficjalnej informacji jest bardzo dynamiczny, niezwykle cichy i jednocześnie oszczędny. Nowa jednostka napędowa zastępuje nieco słabszego poprzednika o pojemności 1.7 litra. Nowy, mniejszy silnik generuje 20 Nm momentu obrotowego więcej oraz dodatkowe 6 KM.

 Jednostka nazywa się 1.6 CDTI, generuje 136 KM oraz 320 Nm przy średnim spalaniu 4,1 litra na 100 km. Silnik ma pokazywać swój dynamiczny charakter przede wszystkim przy wyprzedzaniu na trasie, bowiem przyspieszenie na szóstym biegu od 80 do 120 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Nie jest to jednak wyjątkowo sprawny sprinter od 0 do 100 km/h, tutaj czas wynosi 10,2 sekundy. Prędkość maksymalna auta to 198 km/h.
    Sportowo wyglądająca 3-drzwiowa wersja auta otrzymała właśnie nowy silnik 1.6 CDTI, który ma 136 KM i spala zaledwie 4,1 l/100 km. Dla fanów mocnych wrażeń Opel ma w ofercie jednostkę 2.0 turbo generującą 280 KM oraz aż 400 Nm.

    Opel poinformował, że pod maskę Astry GTC trafił właśnie nowy silnik, który wg oficjalnej informacji jest bardzo dynamiczny, niezwykle cichy i jednocześnie oszczędny. Nowa jednostka napędowa zastępuje nieco słabszego poprzednika o pojemności 1.7 litra. Nowy, mniejszy silnik generuje 20 Nm momentu obrotowego więcej oraz dodatkowe 6 KM.

    Jednostka nazywa się 1.6 CDTI, generuje 136 KM oraz 320 Nm przy średnim spalaniu 4,1 litra na 100 km. Silnik ma pokazywać swój dynamiczny charakter przede wszystkim przy wyprzedzaniu na trasie, bowiem przyspieszenie na szóstym biegu od 80 do 120 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Nie jest to jednak wyjątkowo sprawny sprinter od 0 do 100 km/h, tutaj czas wynosi 10,2 sekundy. Prędkość maksymalna auta to 198 km/h.
    Mercedes SL 320 – Pojemność 3.2 litra (224 KM). Pakiet AMG.
    Pojemność 3.2 litra (224 KM). Pakiet AMG.
    20 czerwca 2014, 13:06 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)