Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 148 takich materiałów
    Seria: "Samochody strażackie " – MERCEDES BENZ-ZETROS 6X6 GCBA 7/32
    MERCEDES BENZ-ZETROS 6X6 GCBA 7/32
    5 maja 2014, 21:53 przez BartriczkoSM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    S13.32 Varietta –
    4 maja 2014, 12:25 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Historia mojej motoryzacji E36 – Kolejnym autkiem jakie posiadałem było E34 w wersji coupe o dość małym motorku bo tylko 1.6 ale bardzo dobrze sobie radził, na zdjeiu jeszcze na zimówkach lecz w lato prezentowało się na 17 styling 32 oczywiście zglebowana
    Kolejnym autkiem jakie posiadałem było E34 w wersji coupe o dość małym motorku bo tylko 1.6 ale bardzo dobrze sobie radził, na zdjeiu jeszcze na zimówkach lecz w lato prezentowało się na 17 styling 32 oczywiście zglebowana
    21 kwietnia 2014, 7:36 przez mendez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Need for Speed part 2 – Drugim prezentowanym pojazdem jest Koenigsegg Agera R.
 Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min).  Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
    Drugim prezentowanym pojazdem jest Koenigsegg Agera R.
    Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min). Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
    21 kwietnia 2014, 13:10 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moja e39 530D FL – 3.0d 193KM automat, prawie full opcja, stoi na styling 32 18" Jak podoba dam wiecej foto.
    3.0d 193KM automat, prawie full opcja, stoi na styling 32 18" Jak podoba dam wiecej foto.
    1 kwietnia 2014, 21:22 przez jackass (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Felga 32 cale –
    31 marca 2014, 7:55 przez ~MastaBlasta99 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.luckymotion.blogspot.com

    R 32 –
    16 marca 2014, 16:27 przez wnucek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 164 Q4 – Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.
 
Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.
 
Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.
 
Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.
 
Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.

    Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.

    Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.

    Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


    Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.

    Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    14 marca 2014, 17:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW E38 750i V12 – Świeżo po zimie, tuż po umyciu. Nowe kółka Styling 32 18". Jeśli się spodoba, z chęcią wrzucę więcej zdjęć.
    Świeżo po zimie, tuż po umyciu. Nowe kółka Styling 32 18". Jeśli się spodoba, z chęcią wrzucę więcej zdjęć.
    8 marca 2014, 0:36 przez ~EvilSoul | Do ulubionych | Skomentuj (30)
    Źródło:

    własne

    Rinspeed XchangE – tak będziemy podróżowali w niedalekiej przyszłości? – Rinspeed pokazuje w jaki sposób będziemy podróżować w przyszłości. XchangE to pojazd autonomiczny w którym kierowca jest dodatkiem i powinien się zająć obsługą 32-calowego ekranu 4K z łącznością LTE.

Z kwestii technicznych – Rinspeeda XchangE napędza silnik elektryczny o mocy 367 KM, który pozwala na przekroczenie 100 km/h w czasie 4,4 sekund i rozpędza auto do 200 km/h. Zasięg na jednym ładowaniu baterii wg założeń firmy Rinspeed sięga 500 kilometrów.
    Rinspeed pokazuje w jaki sposób będziemy podróżować w przyszłości. XchangE to pojazd autonomiczny w którym kierowca jest dodatkiem i powinien się zająć obsługą 32-calowego ekranu 4K z łącznością LTE.

    Z kwestii technicznych – Rinspeeda XchangE napędza silnik elektryczny o mocy 367 KM, który pozwala na przekroczenie 100 km/h w czasie 4,4 sekund i rozpędza auto do 200 km/h. Zasięg na jednym ładowaniu baterii wg założeń firmy Rinspeed sięga 500 kilometrów.