Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 290 takich materiałów
    VG30DETT – Silnik, który jako pierwszy w Japonii dobił do 280 KM w 1989 roku (kilka miesięcy przed RB26DETT). Od niego zaczął obowiązywać limit mocy japońskich silników, jeśli ktoś chciałby poczytać co konkretnie do tego doprowadziło, zapraszam do poczytania na blogu:
https://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/282-japonska-motoryzacja-to-03-limit.html
    Silnik, który jako pierwszy w Japonii dobił do 280 KM w 1989 roku (kilka miesięcy przed RB26DETT). Od niego zaczął obowiązywać limit mocy japońskich silników, jeśli ktoś chciałby poczytać co konkretnie do tego doprowadziło, zapraszam do poczytania na blogu:
    https://staryjaponiec.blogspot.com/2013/11/282-japonska-motoryzacja-to-03-limit.html
    Matt Farah z "The Smoking Tire" miał okazję przejechać się samochodem, który jest zdecydowanie za głośny, aby mógł zostać nazwany sleeperem. Pod maską umieszczono bowiem podwójnie turbodoładowany silnik 2JZ.

    Samochód, choć może na pierwszy rzut oka nie wygląda, został profesjonalnie przygotowany od strony technicznej. Właściciel samochodu wraz z przyjaciółmi oprócz swapu wykonali przekładkę osi z R33, tylnej ramy z S13 oraz pięciobiegowej, manualnej skrzyni biegów z 300ZX. Datsun charakteryzuje się mocą 400 koni mechanicznych mierzoną na kołach - co przy minimalnej wadze pozwala na naprawdę ekscytującą jazdę, a bardzo głośny dźwięk 2JZ potęguje tylko doskonałe wrażenia.
    300ZX Z32 z Polski – Podwójnie doładowane VG30
    Podwójnie doładowane VG30