Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 255 takich materiałów
    Klasyki – Od lewej - 1964 Austin-Healey 3000 MkIII, 1967 Volkswagen Beetle, 1971 Mercedes Benz 280SE 3.5 coupe i 1966 Toyota Stout.
    Od lewej - 1964 Austin-Healey 3000 MkIII, 1967 Volkswagen Beetle, 1971 Mercedes Benz 280SE 3.5 coupe i 1966 Toyota Stout.
    12 marca 2014, 18:02 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Steyr-Puch 126 – W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół. Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser, o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM przy 4800 obr./min., maks. moment obrotowy 41 Nm przy 3000 obr./min., stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, bowiem do 80 km/h rozpędzał się w ok. 18,5 s zamiast 21,5 s, do 100 km/h w zaledwie 37 s zamiast 54 s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%.
    W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół. Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser, o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM przy 4800 obr./min., maks. moment obrotowy 41 Nm przy 3000 obr./min., stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, bowiem do 80 km/h rozpędzał się w ok. 18,5 s zamiast 21,5 s, do 100 km/h w zaledwie 37 s zamiast 54 s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%.
    27 lutego 2014, 20:53 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat 125p Sam – Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 3000
Moc silnika (KM): 170
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Komputer pokładowy, Nawigacja GPS,
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce.
    Rok produkcji: 2007
    Przebieg (km): 3000
    Moc silnika (KM): 170
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rodzaj paliwa: Benzyna
    Typ: Kombi
    Liczba drzwi: 4/5
    Kolor: inny
    Stan: Używany
    Uszkodzony: Nie
    Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Komputer pokładowy, Nawigacja GPS,
    Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce.
    22 lutego 2014, 20:33 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Lamborghini Aventador LP760-4 Oakley Design – Lamborghini Aventador LP760-4 Oakley Design. Zdjęcie zrobione podczas Gumball 3000 w Warszawie.

fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Lamborghini Aventador LP760-4 Oakley Design. Zdjęcie zrobione podczas Gumball 3000 w Warszawie.

    fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Audi Avant RS2 (1994-1995). Powstało tylko 2908 sztuk modelu. – Audi Avant RS2 było przełomowym samochodem jak na tamte czasy. Nikomu nie przyszłoby do głowy, aby z rodzinnego auta uczynić sportowca. Oprócz Audi. Rodzinne kombi powstało w 1994 we współpracy z Porsche. Inżynierowie wspólnie rozwijali RS2 stąd elementy ze Stuttgartu: pompa paliwa, układ hamulcowy, elementy zawieszenia, osprzęt silnika, felgi, lusterka, kierunkowskazy i przede wszystkim kultowy niebieski lakier Nogaro - rzypominał o dwóch wielkich zwycięstwach Franka Bieli we Francuskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych na torze w Nogaro, w roku 1993.
 
Pod maską Audi RS2 Avant znajduje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,2 litra. Moc 315 KM zawdzięcza dużej turbosprężarce, wysokiemu ciśnieniu doładowania, poszerzonym kanałom dolotowym powietrza oraz odpowiedniemu zarządzaniu spalaniem. Moment obrotowy 410 Nm jest wytwarzany przy 3000 obr./min. Ogranicznik zaczynał działać dopiero przy 7200 obrotach.
 
Wyposażone w taką jednostkę Audi RS2 przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosiła 262 km/h. Sześciostopniowa, manualna skrzynia biegów kierowała siły napędowe do układu przeniesienia napędu quattro z załączanym manualnie mechanizmem różnicowym, zamontowanym na tylnej osi.
 
Audi oferowało model RS2 w podstawowej cenie 98,9 tys. marek. W czasie prawie dwóch lat produkcji, z taśmy zjechało 2908 egzemplarzy – więcej niż początkowo planowano.
    Audi Avant RS2 było przełomowym samochodem jak na tamte czasy. Nikomu nie przyszłoby do głowy, aby z rodzinnego auta uczynić sportowca. Oprócz Audi. Rodzinne kombi powstało w 1994 we współpracy z Porsche. Inżynierowie wspólnie rozwijali RS2 stąd elementy ze Stuttgartu: pompa paliwa, układ hamulcowy, elementy zawieszenia, osprzęt silnika, felgi, lusterka, kierunkowskazy i przede wszystkim kultowy niebieski lakier Nogaro - rzypominał o dwóch wielkich zwycięstwach Franka Bieli we Francuskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych na torze w Nogaro, w roku 1993.

    Pod maską Audi RS2 Avant znajduje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,2 litra. Moc 315 KM zawdzięcza dużej turbosprężarce, wysokiemu ciśnieniu doładowania, poszerzonym kanałom dolotowym powietrza oraz odpowiedniemu zarządzaniu spalaniem. Moment obrotowy 410 Nm jest wytwarzany przy 3000 obr./min. Ogranicznik zaczynał działać dopiero przy 7200 obrotach.

    Wyposażone w taką jednostkę Audi RS2 przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosiła 262 km/h. Sześciostopniowa, manualna skrzynia biegów kierowała siły napędowe do układu przeniesienia napędu quattro z załączanym manualnie mechanizmem różnicowym, zamontowanym na tylnej osi.

    Audi oferowało model RS2 w podstawowej cenie 98,9 tys. marek. W czasie prawie dwóch lat produkcji, z taśmy zjechało 2908 egzemplarzy – więcej niż początkowo planowano.
    9 lutego 2014, 21:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    1961 Austin-Healey 3000 –
    21 stycznia 2014, 12:42 przez Rezzo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gumball 3000 Kraków Lamborghini Aventador – Takie tam wspomnienia z maja zeszłego roku
    Takie tam wspomnienia z maja zeszłego roku
    13 stycznia 2014, 21:02 przez domel134 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3000 Koni mechanicznych – Wygląda tak.
    Wygląda tak.
    12 stycznia 2014, 21:30 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Mitsubishi 3000 GT – Te żółte znaczki to NIE są znaczki Ferrari
    Te żółte znaczki to NIE są znaczki Ferrari
    29 grudnia 2013, 15:26 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Royal Enfield Taurus diesel – Produkowany w Indiach na brytyjskiej licencji, jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikiem Diesla! Ten ze zdjęcia to MR 1999.

Dane techniczne:

Typ silnika: czterosuwowy, 1-no cylindrowy, 2-zaworowy
Pojemność: 325 ccm
Moc: 7 KM/2500 obr/min.
Moment obrotowy: 15 Nm/3000 obr/min.
Skrzynia biegów: 4-stopniowa
Masa własna "na mokro": 196 kg
Masa własna "na sucho": 175 kg
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

Ponoć uruchomienie go to wymagający czasu i umiejętności rytuał
    Produkowany w Indiach na brytyjskiej licencji, jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikiem Diesla! Ten ze zdjęcia to MR 1999.

    Dane techniczne:

    Typ silnika: czterosuwowy, 1-no cylindrowy, 2-zaworowy
    Pojemność: 325 ccm
    Moc: 7 KM/2500 obr/min.
    Moment obrotowy: 15 Nm/3000 obr/min.
    Skrzynia biegów: 4-stopniowa
    Masa własna "na mokro": 196 kg
    Masa własna "na sucho": 175 kg
    Prędkość maksymalna: 120 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

    Ponoć uruchomienie go to wymagający czasu i umiejętności rytuał