Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 173 takie materiały
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 21.11.2014 do 28.11.2014. Ku przestrodze.
    3 grudnia 2014, 18:49 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niespodzianka w garażu – Niedawno zakupiliśmy dom z garażem, a w garażu taka oto niespodzianka! Maluch w prawie idealnym stanie, przebieg 29 tys km, jasna tapicerka.
    Niedawno zakupiliśmy dom z garażem, a w garażu taka oto niespodzianka! Maluch w prawie idealnym stanie, przebieg 29 tys km, jasna tapicerka.
    7 września 2014, 15:27 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Problemy z odcinkowym pomiarem prędkości, nieudane testy w Warszawie – Testy systemu przeprowadzone w dniach 28-29 lipca w Warszawie przy ul. Przyczółkowej zakończyły się niepowodzeniem. GITD do zbudowania całej infrastruktury wybrał firmę Sprint z Olsztyna. Okazuje się jednak, że system nie potrafił zarejestrować wszystkich przejeżdżających pojazdów, a producent urządzenia nie dostarczył dokumentacji. Przez to Główny Inspektorat Transportu Drogowego nie mógł zbadać danych statystycznych i określić skuteczności całego systemu.

Dla kierowców oznacza to, że odcinkowy pomiar prędkości pojawi się na polskich drogach najwcześniej z początkiem przyszłego roku.
    Testy systemu przeprowadzone w dniach 28-29 lipca w Warszawie przy ul. Przyczółkowej zakończyły się niepowodzeniem. GITD do zbudowania całej infrastruktury wybrał firmę Sprint z Olsztyna. Okazuje się jednak, że system nie potrafił zarejestrować wszystkich przejeżdżających pojazdów, a producent urządzenia nie dostarczył dokumentacji. Przez to Główny Inspektorat Transportu Drogowego nie mógł zbadać danych statystycznych i określić skuteczności całego systemu.

    Dla kierowców oznacza to, że odcinkowy pomiar prędkości pojawi się na polskich drogach najwcześniej z początkiem przyszłego roku.
    Triumph Spitfire – Spot #29 - 19.09.2010

Kolejne zdjęcie zrobione na bardzo szybko.
    Spot #29 - 19.09.2010

    Kolejne zdjęcie zrobione na bardzo szybko.
    11 sierpnia 2014, 23:16 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Bugatti Veyron – Spot #1 - 29.06.2008

Zdjęcie oraz samochód, od którego w wieku 15 lat rozpocząłem swoją przygodę z "car spottingiem" (niestety już przerwaną z braku czasu). Do dziś pamiętam jak do moich uszu trafił miły dźwięk silnika powodujący odwrócenie się oraz sprint aby w ostatniej chwili wykonać to zdjęcie. Bieg rozpoczął się pod tym budynkiem na lewym skraju zdjęcia. Myślałem, że wyzionę ducha, ale jako piętnastolatek byłem przeszczęsliwy.

Postaram się wrzucić wszystkie/większość zdjęć, które od tamtej pory wykonałem, ale nie naraz. Przy okazji powspominam sobie trochę :)
    Spot #1 - 29.06.2008

    Zdjęcie oraz samochód, od którego w wieku 15 lat rozpocząłem swoją przygodę z "car spottingiem" (niestety już przerwaną z braku czasu). Do dziś pamiętam jak do moich uszu trafił miły dźwięk silnika powodujący odwrócenie się oraz sprint aby w ostatniej chwili wykonać to zdjęcie. Bieg rozpoczął się pod tym budynkiem na lewym skraju zdjęcia. Myślałem, że wyzionę ducha, ale jako piętnastolatek byłem przeszczęsliwy.

    Postaram się wrzucić wszystkie/większość zdjęć, które od tamtej pory wykonałem, ale nie naraz. Przy okazji powspominam sobie trochę :)
    2 sierpnia 2014, 0:35 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Mój wierny aparat

    Odcinkowy pomiar prędkości jeszcze w lipcu w Warszawie – Główny Inspektorat Transportu Drogowego zdecydował, że nowy odcinek pomiarowy zostanie uruchomiony w Warszawie na ulicy Przyczółkowej. Jest to droga z Wilanowa do miejscowości Konstancin-Jeziorna, gdzie znajduje się siedziba Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) kontrolującego m.in. fotoradary.

Jeżeli testy systemu automatycznego pomiaru średniej prędkości zakończą się bez problemów, to w marcu doczekamy się montażu kolejnych tego typu instalacji na terenie całego kraju. Przewidywany termin wg GITD to marzec 2015. Wcześniej była mowa o roku 2013, potem uruchomienie przełożono na końcówkę obecnego roku, ale i tego terminu nie udało się dotrzymać.

Ostatecznie system zostanie zainstalowany w 29 lokalizacjach na terenie całej Polski. Długość odcinków będzie różna. Od 1,3 km w miejscowościach Krościenko Wyżne / Iskrzynia w województwie podkarpackim, aż do 12 km pomiędzy Olsztynem a Gietrzwałdem. Wdrożenie całego systemu ma kosztować 5,5 mln zł.
    Główny Inspektorat Transportu Drogowego zdecydował, że nowy odcinek pomiarowy zostanie uruchomiony w Warszawie na ulicy Przyczółkowej. Jest to droga z Wilanowa do miejscowości Konstancin-Jeziorna, gdzie znajduje się siedziba Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym (CANARD) kontrolującego m.in. fotoradary.

    Jeżeli testy systemu automatycznego pomiaru średniej prędkości zakończą się bez problemów, to w marcu doczekamy się montażu kolejnych tego typu instalacji na terenie całego kraju. Przewidywany termin wg GITD to marzec 2015. Wcześniej była mowa o roku 2013, potem uruchomienie przełożono na końcówkę obecnego roku, ale i tego terminu nie udało się dotrzymać.

    Ostatecznie system zostanie zainstalowany w 29 lokalizacjach na terenie całej Polski. Długość odcinków będzie różna. Od 1,3 km w miejscowościach Krościenko Wyżne / Iskrzynia w województwie podkarpackim, aż do 12 km pomiędzy Olsztynem a Gietrzwałdem. Wdrożenie całego systemu ma kosztować 5,5 mln zł.
    FSM Beskid 106 1983r – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski 

FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski

    FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
    Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.
    30 czerwca 2014, 14:17 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Mistrzostwa Świata OSY-400 – 28-29 czerwca Chodzież.
    28-29 czerwca Chodzież.
    30 czerwca 2014, 22:28 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    1992 Jaguar XJ220 - Ciekawe wnętrza #29 – Ciekawy, a zarazem elegancki kształt kokpitu, wszechobecna skóra, oraz cztery wskaźniki umiejscowione na boczku drzwi, oto najszybszy samochód świata w roku 1992.
    Ciekawy, a zarazem elegancki kształt kokpitu, wszechobecna skóra, oraz cztery wskaźniki umiejscowione na boczku drzwi, oto najszybszy samochód świata w roku 1992.
    5 czerwca 2014, 18:48 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)