Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Fiat 2800 Berlinetta –
    19 stycznia 2021, 22:02 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Gloria 2800 SGL – Generacja 330, z drugiej połowy lat 70. Napęd na tył, silniki R6 2.8, R6 2.0 oraz R4 2.0.
    Generacja 330, z drugiej połowy lat 70. Napęd na tył, silniki R6 2.8, R6 2.0 oraz R4 2.0.
    Volkswagen Golf R400 – 394 KM i napęd 4x4 – Golf R 400 napędzany jest 4-cylindrowym silnikiem 2.0 TSI o mocy aż 394 koni mechanicznych (400 PS), co daje oszałamiający wynik prawie 200 koni mechanicznych z jednego litra pojemności! Oznacza to także, że na 1 KM przypada 3,5 kg auta, czyli całkiem dobrze.

Silnik bardziej przypomina jednostki startujące w rajdach, niż te znane z dróg publicznych, bowiem jego maksymalna moc osiągana jest przy 7200 obr./min. Moment obrotowy wynoszący 450 Nm dostępny jest już od 2800 obr./min i utrzymywany do 6000 obr./min. Jednostka napędowa współpracuje z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów, a moc przekazywana jest na wszystkie 4 koła z wykorzystaniem znanego napędu 4MOTION.

Ważną informacją jest to, że w warunkach dobrej przyczepności większość mocy przekazywana jest na przednią oś. Wg producenta takie rozwiązanie zapewnia niespotykaną dotąd oszczędność paliwa przy tak mocnym silniku. Co ciekawe, dzięki zastosowaniu sprzęgła Haldex 5, tylna oś jest dołączana jest jeszcze przed rozpoczęciem uślizgu kół przednich, wystarczy mocniej docisnąć pedał gazu.

Dzięki swojej niewielkiej masie wynoszącej 1420 kilogramów oraz potężnej mocy osiągi samochodu są niesamowite. Auto przyspiesza do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie wynosi 280 km/h. Aby kierowca mógł poradzić sobie z tak mocnym silnikiem, zawieszenie w porównaniu z cywilną odmianą musiało zostać zmodyfikowane. Z przodu zastosowano sprężyny z wahaczem dolnym, z tyłu zastosowano układ wielowahaczowy. Całość jednak znajduje się na tej samej wysokości co 300-konny Golf R, który w porównaniu do standardowej wersji został obniżony o 2 cm. Ponadto auto osadzono na 19 calowych felgach ozutych w opony o rozmiarze 235/35 R19.
    Golf R 400 napędzany jest 4-cylindrowym silnikiem 2.0 TSI o mocy aż 394 koni mechanicznych (400 PS), co daje oszałamiający wynik prawie 200 koni mechanicznych z jednego litra pojemności! Oznacza to także, że na 1 KM przypada 3,5 kg auta, czyli całkiem dobrze.

    Silnik bardziej przypomina jednostki startujące w rajdach, niż te znane z dróg publicznych, bowiem jego maksymalna moc osiągana jest przy 7200 obr./min. Moment obrotowy wynoszący 450 Nm dostępny jest już od 2800 obr./min i utrzymywany do 6000 obr./min. Jednostka napędowa współpracuje z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów, a moc przekazywana jest na wszystkie 4 koła z wykorzystaniem znanego napędu 4MOTION.

    Ważną informacją jest to, że w warunkach dobrej przyczepności większość mocy przekazywana jest na przednią oś. Wg producenta takie rozwiązanie zapewnia niespotykaną dotąd oszczędność paliwa przy tak mocnym silniku. Co ciekawe, dzięki zastosowaniu sprzęgła Haldex 5, tylna oś jest dołączana jest jeszcze przed rozpoczęciem uślizgu kół przednich, wystarczy mocniej docisnąć pedał gazu.

    Dzięki swojej niewielkiej masie wynoszącej 1420 kilogramów oraz potężnej mocy osiągi samochodu są niesamowite. Auto przyspiesza do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie wynosi 280 km/h. Aby kierowca mógł poradzić sobie z tak mocnym silnikiem, zawieszenie w porównaniu z cywilną odmianą musiało zostać zmodyfikowane. Z przodu zastosowano sprężyny z wahaczem dolnym, z tyłu zastosowano układ wielowahaczowy. Całość jednak znajduje się na tej samej wysokości co 300-konny Golf R, który w porównaniu do standardowej wersji został obniżony o 2 cm. Ponadto auto osadzono na 19 calowych felgach ozutych w opony o rozmiarze 235/35 R19.
    Smyczki! – Jakże nasz admin jest uczciwy i sprawiedliwy. Taki lubiany.. Reszta bez komentarza.


/Edit od admina:
Nadałem dziś przesyłkę, za którą rzekomo przywłaszczyłem sobie pieniądze. Ponieważ sprawa jest publiczna, to daje publicznie jej numer:
http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=%2800%29459007734357355597

Śledźmy z zainteresowaniem dreszczowiec pod nazwą: Czy dojdzie? Czy odbierze? A może zaginie? 
//Charakterek
    Jakże nasz admin jest uczciwy i sprawiedliwy. Taki lubiany.. Reszta bez komentarza.


    /Edit od admina:
    Nadałem dziś przesyłkę, za którą rzekomo przywłaszczyłem sobie pieniądze. Ponieważ sprawa jest publiczna, to daje publicznie jej numer:
    http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=%2800%29459007734357355597

    Śledźmy z zainteresowaniem dreszczowiec pod nazwą: Czy dojdzie? Czy odbierze? A może zaginie?
    //Charakterek
    16 września 2014, 15:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (97)
    Źródło:

    własne..

    BMW E9 2800 CS –
    11 maja 2014, 17:35 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez kemping – Podstawą do budowy tej wersji, o której wiadomo bardzo niewiele, był Polonez Truck. Na miejscu przedziału bagażowego auta umieszczono mały domek kempingowy, który mierzył 3,6 m długości. W efekcie pojazd miał aż 5230 mm długości i 2800 mm wysokości.

W części mieszkalnej auta znajdują się 2 miejsca do spania, jedno łóżko umieszczono nad kabiną kierowcy, a drugie rozkłada się prostopadle do osi samochodu. Po jego złożeniu środkowa część posłania może służyć jako stolik, przy którym usiądą nawet 4 osoby.
    Podstawą do budowy tej wersji, o której wiadomo bardzo niewiele, był Polonez Truck. Na miejscu przedziału bagażowego auta umieszczono mały domek kempingowy, który mierzył 3,6 m długości. W efekcie pojazd miał aż 5230 mm długości i 2800 mm wysokości.

    W części mieszkalnej auta znajdują się 2 miejsca do spania, jedno łóżko umieszczono nad kabiną kierowcy, a drugie rozkłada się prostopadle do osi samochodu. Po jego złożeniu środkowa część posłania może służyć jako stolik, przy którym usiądą nawet 4 osoby.
    14 stycznia 2014, 16:55 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Polskie prototypy cz5