Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 204 takich materiałów
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 20.02.2015 do 27.02.2015. Ku przestrodze.
    1 marca 2015, 20:24 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prawdziwy tuning – Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Top Fuel Honda S2000 Type RR. Prawdopodobnie najszybsza S2000 na świecie do time attack i jedna z najbardziej niesamowitych maszyn tego typu. W ciągu ostatniego miesiąca, samochód pobił dwa kolejne rekordy, najpierw w klasie samochodów z napędem na jedną oś, na torze Fuji Speedway - 1:39.131 (dla porównania, Lamborghini Aventador uzyskał czas 1:52, a dwa najszybsze seryjne samochody na tym torze czyli Porsche 911 GT2 RS i Nissan GT-R - 1:50). Natomiast kilka tygodni później na torze Okayama International Circuit - 1:27.887 (dla porównania, najwolniejsze bolidy Formuły 1, podczas Grand Prix w 1995 roku, kręciły na tym torze czasy tylko 5 sekund lepsze). Pod maską Top Fuel S2000 oczywiście 4-cylindrowy VTEC, o pojemności 2.2L i mocy ponad 800 koni. Za aerodynamikę odpowiada Voltex.

    Polecam http://www.farmofminds.com/ oraz http://thenaritadogfight.com/ Zawsze jest tam mnóstwo informacji na temat tego typu niesamowitych projektów oraz wyścigów.
    Saab 9-5 SportCombi – Wyprodukowano ich tylko 27 (!) z czego sprzedano 22. Ostatnie kombi tego producenta.
    Wyprodukowano ich tylko 27 (!) z czego sprzedano 22. Ostatnie kombi tego producenta.
    13 lutego 2015, 11:37 przez ~liqu | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Czym głębiej tym... E30 – Czym bardziej rozbieram swoje auto, tym jestem bardziej zdziwiony jego stanem.
Zdziwiony pozytywnie ponieważ jak na auto 27 letnie 5 punktów rdzy, to naprawdę mało, a żadne nie przekracza szerokości żebym mógł przełożyć rękę...

Krótko opisze jaki jest plan projektu:
-Doprowadzenie blachy do idealnego stanu
-Zakonserwowanie podwozia 
-Renowacja felg
-Zmiany wnętrza min. kolor tapicerki + czarny dywan, delikatna okleina niektórych el. plastikowych 
-Zmiany zewnętrzne min. lampy przód tył kierunki, elementy dokładek zderzaków itd alpina, ciemne szyby tył, zawias już jest
-Zmiany silnikowe itd nie zostaną zmienione w najbliższym czasie

Oczywiście cały projekt możecie obserwować na FP ( Link podany w Źródło Obrazka ) i osobiście chciałbym podziękować osobą które nam kibicują.
    Czym bardziej rozbieram swoje auto, tym jestem bardziej zdziwiony jego stanem.
    Zdziwiony pozytywnie ponieważ jak na auto 27 letnie 5 punktów rdzy, to naprawdę mało, a żadne nie przekracza szerokości żebym mógł przełożyć rękę...

    Krótko opisze jaki jest plan projektu:
    -Doprowadzenie blachy do idealnego stanu
    -Zakonserwowanie podwozia
    -Renowacja felg
    -Zmiany wnętrza min. kolor tapicerki + czarny dywan, delikatna okleina niektórych el. plastikowych
    -Zmiany zewnętrzne min. lampy przód tył kierunki, elementy dokładek zderzaków itd alpina, ciemne szyby tył, zawias już jest
    -Zmiany silnikowe itd nie zostaną zmienione w najbliższym czasie

    Oczywiście cały projekt możecie obserwować na FP ( Link podany w Źródło Obrazka ) i osobiście chciałbym podziękować osobą które nam kibicują.
    Projekt BMW e30 – Na zdjęciach jest przedstawiony generalny remont BMW e30 na oryginalnych częściach.  W samochodzie dokonano remontu silnika i skrzyni biegów (automatycznej). Aktualnie e30 ma już nową blachę, nowy lakier i teraz tylko czeka na podłączenie całej elektroniki by znów móc  wyjechać na miasto.Pomimo tego, że samochód ten ma już 27 lat to właściciel nie zwątpił ani razu by uratować swojego klasyka. Jeśli interesuje was los tego samochodu zapraszam do linku poniżej.
    Na zdjęciach jest przedstawiony generalny remont BMW e30 na oryginalnych częściach. W samochodzie dokonano remontu silnika i skrzyni biegów (automatycznej). Aktualnie e30 ma już nową blachę, nowy lakier i teraz tylko czeka na podłączenie całej elektroniki by znów móc wyjechać na miasto.Pomimo tego, że samochód ten ma już 27 lat to właściciel nie zwątpił ani razu by uratować swojego klasyka. Jeśli interesuje was los tego samochodu zapraszam do linku poniżej.
    Takie Audi A3 – VAG Nowy Staw 27.04.2013
    VAG Nowy Staw 27.04.2013
    Wypadek – Dziś w Elblągu przy ulicy Komeńskiego doszło do zdarzenia drogowego z udziałem auta Łada samara. Kierujący białą ładą, 27 letni obywatel ZSRR, z nieznanych dotąd przyczyn zjechał na krawężnik po czym dachował. Na razie jednak wiadomo, że był pod wpływem znacznej ilości alkoholu. Vladimir B. odpowie za spowodowanie wypadku, tymczasem na miejsce zdarzenia przyjechało nasze dzielne OSP.
    Dziś w Elblągu przy ulicy Komeńskiego doszło do zdarzenia drogowego z udziałem auta Łada samara. Kierujący białą ładą, 27 letni obywatel ZSRR, z nieznanych dotąd przyczyn zjechał na krawężnik po czym dachował. Na razie jednak wiadomo, że był pod wpływem znacznej ilości alkoholu. Vladimir B. odpowie za spowodowanie wypadku, tymczasem na miejsce zdarzenia przyjechało nasze dzielne OSP.
    BMW E30 – Witam oto moje BMW E30 316 auto posiadam od roku i przez ten czas sporo się pozmieniało.
Oto spis co mam teraz w autku:
-swap na m50b25nv
-skrzynia od m20b25
-maglownica e36
-gwint przód Bilstein b8
-dyfer 4.10 lub 4.27 szpera 25%
-obc 1
-Podgrzewane fotele sportsitze 
-el.szyby przód
-blacha ogarnięta 
-podgrzewane spryskiwacze i wkładka zamka kierowcy
-ori głośniki i roleta na tylnej półce 
-podłokietnik kanapy
-schowek na kasety


Jeszcze do zrobienia:
-drzwi przednie mam bez grama rdzy zostało poszukać tylnych od strony kierowcy w takim samym stanie
-obszyć fotele 
-jakąś ładną felgę myślę o jakiś 16
-znaleźć dokładkę ori is
-układ wydechowy (poprawić albo zrobie od nowa)
-schowek pasażera (tradycyjnie rozwalona klamka)


samochód podczas prac blacharskich określony przez blacharza jako bezkolizyjny zero szpachli ori lakier wszystko proste. 

Dziękuję i pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych.
    Witam oto moje BMW E30 316 auto posiadam od roku i przez ten czas sporo się pozmieniało.
    Oto spis co mam teraz w autku:
    -swap na m50b25nv
    -skrzynia od m20b25
    -maglownica e36
    -gwint przód Bilstein b8
    -dyfer 4.10 lub 4.27 szpera 25%
    -obc 1
    -Podgrzewane fotele sportsitze
    -el.szyby przód
    -blacha ogarnięta
    -podgrzewane spryskiwacze i wkładka zamka kierowcy
    -ori głośniki i roleta na tylnej półce
    -podłokietnik kanapy
    -schowek na kasety


    Jeszcze do zrobienia:
    -drzwi przednie mam bez grama rdzy zostało poszukać tylnych od strony kierowcy w takim samym stanie
    -obszyć fotele
    -jakąś ładną felgę myślę o jakiś 16
    -znaleźć dokładkę ori is
    -układ wydechowy (poprawić albo zrobie od nowa)
    -schowek pasażera (tradycyjnie rozwalona klamka)


    samochód podczas prac blacharskich określony przez blacharza jako bezkolizyjny zero szpachli ori lakier wszystko proste.

    Dziękuję i pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych.
    17 listopada 2014, 18:43 przez sanies (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (31)
    Źródło:

    Własny

    Mitsubishi Galant VR-4 (E39A) – Pierwszy Galant VR-4. Ten piękny i rasowy samochód w wersji VR-4 został zaprezentowany 27 lat temu (w 1987 roku), wyposażono go w silnik 4G63T (znany z Lancera Evolution) czyli 4-cylindry 2.0L 205 KM (w 1989 miał 220 KM, a w 1990 r. już 240 KM). Tak jak każdy Galant VR-4, ma napęd na cztery koła. Jeden z najfajniejszych sedanów z lat 80.
    Pierwszy Galant VR-4. Ten piękny i rasowy samochód w wersji VR-4 został zaprezentowany 27 lat temu (w 1987 roku), wyposażono go w silnik 4G63T (znany z Lancera Evolution) czyli 4-cylindry 2.0L 205 KM (w 1989 miał 220 KM, a w 1990 r. już 240 KM). Tak jak każdy Galant VR-4, ma napęd na cztery koła. Jeden z najfajniejszych sedanów z lat 80.
    Kompilacja filmów zamieszczonych w sieci od 07.11.2014 do 14.11.2014. Ku przestrodze.
    15 listopada 2014, 20:33 przez driver_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)