Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    BMW E34 520i 24v co myślicie o mojej buni – jak ocieniacie moją BMW E34?
    Jak ocieniacie moją BMW E34?
    27 stycznia 2014, 15:32 przez ~tomaka | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Polonez 2.0  24v R6  - zdjęcia z budowy – Jak obiecałem tak wrzucam kilka zdjęć z budowy auta. Zdjęcia na chwilę obecną są mało aktualne - były dokonywane zmiany (zawieszenie - obniżenie, utwardzenie itp).

Na wstępie podkreślę, że nie chce i nie będę debatować czy auto jest mocniejsze, słabsze w stosunku do ... Auto zostało zrobione żeby zobaczyć jak będzie się to sprawować, żeby w życiu nudy nie było ;). 

Silnik został wstawiony razem ze skrzynią biegów, wał (też z bmw) skrócono dorobiono płytkę żeby połączyć z fabrycznym mostem poloneza. Połączenie jest fajne, przełożenie dosyć krótkie. w most włożono "blokadę" - 2 stalowe płytki rozpierane sprężynami, część z was na pewno wie o co chodzi. Na pytanie czy działa od razu odpowiem, że ciężko odpowiedzieć twierdząco bądź przecząco. Spinać trochę spina ale na pewno nie jest to do latania bokami ;) Na pewno auto lepiej się zbiera w stosunku do tego co było - nie ma takiego boksowania kół.

Rozpędzić się łatwo to i zatrzymać trzeba jakoś. Zaciski z alfy 156 i tarcze wentylowane 284mm + felgi 15". 
Zawieszenie utwardzone: sprężyny z żuka + jakieś amorki ale teraz już nie pamiętam od czego. Tył: resor sklepany z dołożonym piórem + twarde amorki. Na tył dorzucony został drążek stabilizatora.  

Kilka rzeczy do opisania jeszcze by się znalazło ale myślę że na razie wystarczy.

Ostatnie foto jest w miarę aktualne. ( Od razu mówię, że nie jestem fanem za niskich aut ;))  

Link do filmiku który wcześniej już wrzucałem: http://www.youtube.com/watch?v=RW48ANxDXlg
    Jak obiecałem tak wrzucam kilka zdjęć z budowy auta. Zdjęcia na chwilę obecną są mało aktualne - były dokonywane zmiany (zawieszenie - obniżenie, utwardzenie itp).

    Na wstępie podkreślę, że nie chce i nie będę debatować czy auto jest mocniejsze, słabsze w stosunku do ... Auto zostało zrobione żeby zobaczyć jak będzie się to sprawować, żeby w życiu nudy nie było ;).

    Silnik został wstawiony razem ze skrzynią biegów, wał (też z bmw) skrócono dorobiono płytkę żeby połączyć z fabrycznym mostem poloneza. Połączenie jest fajne, przełożenie dosyć krótkie. w most włożono "blokadę" - 2 stalowe płytki rozpierane sprężynami, część z was na pewno wie o co chodzi. Na pytanie czy działa od razu odpowiem, że ciężko odpowiedzieć twierdząco bądź przecząco. Spinać trochę spina ale na pewno nie jest to do latania bokami ;) Na pewno auto lepiej się zbiera w stosunku do tego co było - nie ma takiego boksowania kół.

    Rozpędzić się łatwo to i zatrzymać trzeba jakoś. Zaciski z alfy 156 i tarcze wentylowane 284mm + felgi 15".
    Zawieszenie utwardzone: sprężyny z żuka + jakieś amorki ale teraz już nie pamiętam od czego. Tył: resor sklepany z dołożonym piórem + twarde amorki. Na tył dorzucony został drążek stabilizatora.

    Kilka rzeczy do opisania jeszcze by się znalazło ale myślę że na razie wystarczy.

    Ostatnie foto jest w miarę aktualne. ( Od razu mówię, że nie jestem fanem za niskich aut ;))

    Link do filmiku który wcześniej już wrzucałem: http://www.youtube.com/watch?v=RW48ANxDXlg
    23 stycznia 2014, 20:09 przez Pater (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Rzadki gatunek - 124 Cabrio – '91 Mercedes 300 CE-24V Cabrio - Bornit Grau
    '91 Mercedes 300 CE-24V Cabrio - Bornit Grau
    16 stycznia 2014, 9:02 przez RRobak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Moj nowy nabytek – O to mój nowy nabytek, nie jest idealna ale najważniejsze ze moja. Beta jest z 88 roku i ma 376548 km przebiegu posiada dwu litrowy silnik 24v.
Moje cudo
    O to mój nowy nabytek, nie jest idealna ale najważniejsze ze moja. Beta jest z 88 roku i ma 376548 km przebiegu posiada dwu litrowy silnik 24v.
    Moje cudo
    13 grudnia 2013, 17:48 przez ~Pelus | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mercedes C124 DUB IT Kielce – C124 300-24v, rok prod. 1990
    C124 300-24v, rok prod. 1990
    4 grudnia 2013, 13:35 przez ~e500king | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Tomasz Frańczak

    Jak wszyscy to i ja – Mój 124 ce 3.0 24v
    Mój 124 ce 3.0 24v
    26 października 2013, 19:27 przez miras285 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Opel Omega A Lotus – silnik:
- Lotus 3.6 24V (2x turbosprężarka Garrett T25)
- 377 KM
- 568 Nm
- 0 do 100km/h 5,4 s
- v max 283 km/h 
I oczywiście napęd na tylną oś.
    Silnik:
    - Lotus 3.6 24V (2x turbosprężarka Garrett T25)
    - 377 KM
    - 568 Nm
    - 0 do 100km/h 5,4 s
    - v max 283 km/h
    I oczywiście napęd na tylną oś.
    27 sierpnia 2013, 11:07 przez sirkotlet1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Opel Senator – Witam. Czy ktoś z was mógłby mi napisać coś o tym opelku? Chodzi mi dokładnie o wóz z motorem 3.0l 24V. Jak wygląda sprawa z częściami, awaryjność no i komfort podróży. Mam okazję nabyć taki model w wersji "DIGITAL" za fajne pieniądze i poszukuję sprawdzonych opinii od osób które z takim autem miały styczność. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pzdr.
    Witam. Czy ktoś z was mógłby mi napisać coś o tym opelku? Chodzi mi dokładnie o wóz z motorem 3.0l 24V. Jak wygląda sprawa z częściami, awaryjność no i komfort podróży. Mam okazję nabyć taki model w wersji "DIGITAL" za fajne pieniądze i poszukuję sprawdzonych opinii od osób które z takim autem miały styczność. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pzdr.
    10 sierpnia 2013, 4:21 przez PanFrync (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Moja bunia Brillantrot  5er e34 – Moja bunia brillantrot 24v 150km 5er Jest strzała..
    Moja bunia brillantrot 24v 150km 5er Jest strzała..
    2 sierpnia 2013, 14:47 przez ~Kasta1234 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Lamborghini Countach – Może kogoś te dane zainteresują

Marka i model	Lamborghini Countach LP400
Okres produkcji	1974 - 1978
Długość (mm)	4140 mm
Szerokość (mm)	1890 mm
Wysokość (mm)	1070 mm
Rozstaw osi (mm)	2450 mm
Masa (kg)	1065 kg
Opony	Pirelli P7
Rozmiar kół pojazdu (mm)	przód: 205/70 VR 14
tył: 215/70 ZR 14
Napęd	na tył
Typ silnika	V12 24v
Pojemność skok. (cm³)	3919 cm ³
Skrzynia biegów (M/A)	5-biegowa (M)
Moc kW (KM)	276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
Moment obrotowy (Nm)	365 Nm przy 5000 obr / min.
Osiągi (s)
0-100 km/h (s)	5,6 s
0-1000 m (s)	25,2 s
Śr. zużycie paliwa	23 l/100 km
Prędkość maksymalna (km/h)	316 km/h
Stosunek masy do mocy (kg/KM)	2,84 kg/KM
Pojemność zbiornika paliwa (l)	120 l (2 x 60 l)
Pojemność bagażnika (l)	240 l
    Może kogoś te dane zainteresują

    Marka i model Lamborghini Countach LP400
    Okres produkcji 1974 - 1978
    Długość (mm) 4140 mm
    Szerokość (mm) 1890 mm
    Wysokość (mm) 1070 mm
    Rozstaw osi (mm) 2450 mm
    Masa (kg) 1065 kg
    Opony Pirelli P7
    Rozmiar kół pojazdu (mm) przód: 205/70 VR 14
    tył: 215/70 ZR 14
    Napęd na tył
    Typ silnika V12 24v
    Pojemność skok. (cm³) 3919 cm ³
    Skrzynia biegów (M/A) 5-biegowa (M)
    Moc kW (KM) 276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
    Moment obrotowy (Nm) 365 Nm przy 5000 obr / min.
    Osiągi (s)
    0-100 km/h (s) 5,6 s
    0-1000 m (s) 25,2 s
    Śr. zużycie paliwa 23 l/100 km
    Prędkość maksymalna (km/h) 316 km/h
    Stosunek masy do mocy (kg/KM) 2,84 kg/KM
    Pojemność zbiornika paliwa (l) 120 l (2 x 60 l)
    Pojemność bagażnika (l) 240 l
    31 lipca 2013, 0:45 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)