Volvo wraca na tor wyścigowy! 30 lat po tym, jak w mistrzostwach ETCC ścigały się legendarne Volvo 240 Turbo, sportowe tradycje będzie kontynuować Volvo S60 Polestar TC1. W 2016 roku w mistrzostwach WTCC dwa takie samochody wystartują w barwach zespołu Polestar Cyan Racing.
Silnik 3.0L o mocy 204KM na automatycznej skrzyni biegów przełożony z Volvo 960, wydech 2.5 cala ze stali nierdzewnej, most 3.54 z automatyczną blokadą dyferencjału ALD. Przeszczepiony front z wczesnych modeli Volvo 240 na okrągłą lampę. Zawieszenie AirRide oraz felgi Remotec 16'.
Unikalna wersja drugiej generacji, sprzedawana w 1989 roku, w ilości 500 egzemplarzy. Soarer Aerocabin charakteryzowała się... chowaną tylną szybą i częścią dachu. Poza tym, w porównaniu do zwykłej Soarer, wersja Aerocabin była dwu osobowa. Reszta mechaniki, to już normalna Soarer (oraz Supra MK3, ponieważ to podobne modele pod tym kątem), czyli napęd na tył, a pod maską 7M-GTEU (R6 3.0L turbo), 240 KM 343 Nm. Ta wersja wychodziła tylko z automatyczną skrzynią biegów.
Motocykl o nieziemskim wyglądzie,mocy i osiągach.Rzędowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 998 cm3 z doładowaniem dynamicznym - RAM Air daje moc maksymalną 240 kW {326 KM}przy 14,000 min. Moim zdaniem H2/H2R wygląda absolutnie wspaniale. Potężnie, wrednie, może nie zgrabnie, ale skoro masz mięśnie, to czemu się nimi nie chwalić? Do tego ta wspaniała, stalowa, kratownicowa rama, które prześwituje przez owiewki.Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo chciałbym posiadać motocykl, który ma skrzydła.