Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 215 takich materiałów
    Volvo 240 – Wersja low
    Wersja low
    3 września 2013, 19:30 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan 240 RS – Zapomniany członek Grupy B.
    Zapomniany członek Grupy B.
    17 sierpnia 2013, 11:50 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan Silvia S110 – Trzecia generacja Nissana Silvia (S110) produkowana w latach 1979-1983, ma bogate i zaawansowane wyposażenie, swego czasu robiła spore wrażenie jak na przełom lat 70/80 i samochód "klasy średniej". Silvia S110 może posiadać elektrycznie sterowane lusterka i szyby, 6-stopniową regulacje foteli, automatycznie wysuwaną antenę, regulowane podświetlenie wnętrza, doświetlenie komory silnika, spryskiwacze reflektorów, tuner TV (łapie tylko głos, bez obrazu), do tego dobrej klasy sprzęt car audio który jako jeden z pierwszych na świecie posiada system Dolby NR (system redukcji szumów), komputer pokładowy (jeden z pierwszych w japońskim samochodzie) posiadający funkcję Trip, S.W. (stoper), Navi i Cal (kalkulator), a wisienką na torcie jest system rozpoznawania mowy ludzkiej, dzięki któremu za pomocą głosu można sterować... szybami!

Jeśli ktoś chciałby więcej poczytać o Silvia S110 i S12: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/08/240-nissan-silvia-gazelle-200sx-s110-i.html
    Trzecia generacja Nissana Silvia (S110) produkowana w latach 1979-1983, ma bogate i zaawansowane wyposażenie, swego czasu robiła spore wrażenie jak na przełom lat 70/80 i samochód "klasy średniej". Silvia S110 może posiadać elektrycznie sterowane lusterka i szyby, 6-stopniową regulacje foteli, automatycznie wysuwaną antenę, regulowane podświetlenie wnętrza, doświetlenie komory silnika, spryskiwacze reflektorów, tuner TV (łapie tylko głos, bez obrazu), do tego dobrej klasy sprzęt car audio który jako jeden z pierwszych na świecie posiada system Dolby NR (system redukcji szumów), komputer pokładowy (jeden z pierwszych w japońskim samochodzie) posiadający funkcję Trip, S.W. (stoper), Navi i Cal (kalkulator), a wisienką na torcie jest system rozpoznawania mowy ludzkiej, dzięki któremu za pomocą głosu można sterować... szybami!

    Jeśli ktoś chciałby więcej poczytać o Silvia S110 i S12: http://staryjaponiec.blogspot.com/2013/08/240-nissan-silvia-gazelle-200sx-s110-i.html
    Lamborghini Countach – Może kogoś te dane zainteresują

Marka i model	Lamborghini Countach LP400
Okres produkcji	1974 - 1978
Długość (mm)	4140 mm
Szerokość (mm)	1890 mm
Wysokość (mm)	1070 mm
Rozstaw osi (mm)	2450 mm
Masa (kg)	1065 kg
Opony	Pirelli P7
Rozmiar kół pojazdu (mm)	przód: 205/70 VR 14
tył: 215/70 ZR 14
Napęd	na tył
Typ silnika	V12 24v
Pojemność skok. (cm³)	3919 cm ³
Skrzynia biegów (M/A)	5-biegowa (M)
Moc kW (KM)	276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
Moment obrotowy (Nm)	365 Nm przy 5000 obr / min.
Osiągi (s)
0-100 km/h (s)	5,6 s
0-1000 m (s)	25,2 s
Śr. zużycie paliwa	23 l/100 km
Prędkość maksymalna (km/h)	316 km/h
Stosunek masy do mocy (kg/KM)	2,84 kg/KM
Pojemność zbiornika paliwa (l)	120 l (2 x 60 l)
Pojemność bagażnika (l)	240 l
    Może kogoś te dane zainteresują

    Marka i model Lamborghini Countach LP400
    Okres produkcji 1974 - 1978
    Długość (mm) 4140 mm
    Szerokość (mm) 1890 mm
    Wysokość (mm) 1070 mm
    Rozstaw osi (mm) 2450 mm
    Masa (kg) 1065 kg
    Opony Pirelli P7
    Rozmiar kół pojazdu (mm) przód: 205/70 VR 14
    tył: 215/70 ZR 14
    Napęd na tył
    Typ silnika V12 24v
    Pojemność skok. (cm³) 3919 cm ³
    Skrzynia biegów (M/A) 5-biegowa (M)
    Moc kW (KM) 276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
    Moment obrotowy (Nm) 365 Nm przy 5000 obr / min.
    Osiągi (s)
    0-100 km/h (s) 5,6 s
    0-1000 m (s) 25,2 s
    Śr. zużycie paliwa 23 l/100 km
    Prędkość maksymalna (km/h) 316 km/h
    Stosunek masy do mocy (kg/KM) 2,84 kg/KM
    Pojemność zbiornika paliwa (l) 120 l (2 x 60 l)
    Pojemność bagażnika (l) 240 l
    31 lipca 2013, 0:45 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan 240SX – NISSAN 240SX miał zastąpić swojego poprzednika 200SX. Jego dużym atutem jest napęd na tył który umożliwia drifting. 240 -stka ma silnik czterocylindrowy KA24E o pojemności 2,4 l.
    NISSAN 240SX miał zastąpić swojego poprzednika 200SX. Jego dużym atutem jest napęd na tył który umożliwia drifting. 240 -stka ma silnik czterocylindrowy KA24E o pojemności 2,4 l.
    6 lipca 2013, 10:37 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Datsun 240 Z –
    5 lipca 2013, 14:36 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    JELCZ  c-417 – silnik r6 240 km
    Silnik r6 240 km
    24 czerwca 2013, 21:47 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    SHELBY COBRA – AC Cobra to brytyjskie auto sportowe, które pierwotnie powstało do udziału w wyścigach. Ale dopiero Teksańczyk Carroll Shelby stworzył, z budowanego przez firmę AC auta prawdziwą legendę. Zaproponował zamontowanie pod maskę ośmiocylindrowego, 4,3 litrowego silnika Forda. Dzisiaj oryginalne modele Cobry są warte ponad 300 000 euro.
Shelby szybko wdrożył swój plan w  życie. Pierwszy samochód był gotowy już w lutym 1962 roku. Osiągi auta były oszałamiające. Cobra rozpędzała się do 240 km/h. Niemal po uruchomieniu produkcji wozy Shelbiego zaczęły brać udział w wyścigach. Bardzo szybko wmontowano jeszcze większy, 4,7-litrowy silnik V8. W styczniu 1965 roku pojawił się model 427 z 7-litrowym silnikiem o mocy 425 KM i maksymalnym momencie obrotowym 641 Nm.
W 1963 roku produkowano 15 sztuk Cobry tygodniowo. Rok później na autostradzie M1 ustanowiono rekord świata. Cobra  została wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa jako najszybszy samochód na świecie. Osiągnęła prędkość 293 km/h. Produkcję model 428 zakończono w 1973 roku.Obecnie istnieje więcej replik niż oryginalnych wersji Cobry. Urodzony 11 stycznia 1923 roku w Teksasie Carroll Shelby zmarł 10 maja 2012 roku.
    AC Cobra to brytyjskie auto sportowe, które pierwotnie powstało do udziału w wyścigach. Ale dopiero Teksańczyk Carroll Shelby stworzył, z budowanego przez firmę AC auta prawdziwą legendę. Zaproponował zamontowanie pod maskę ośmiocylindrowego, 4,3 litrowego silnika Forda. Dzisiaj oryginalne modele Cobry są warte ponad 300 000 euro.
    Shelby szybko wdrożył swój plan w życie. Pierwszy samochód był gotowy już w lutym 1962 roku. Osiągi auta były oszałamiające. Cobra rozpędzała się do 240 km/h. Niemal po uruchomieniu produkcji wozy Shelbiego zaczęły brać udział w wyścigach. Bardzo szybko wmontowano jeszcze większy, 4,7-litrowy silnik V8. W styczniu 1965 roku pojawił się model 427 z 7-litrowym silnikiem o mocy 425 KM i maksymalnym momencie obrotowym 641 Nm.
    W 1963 roku produkowano 15 sztuk Cobry tygodniowo. Rok później na autostradzie M1 ustanowiono rekord świata. Cobra została wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa jako najszybszy samochód na świecie. Osiągnęła prędkość 293 km/h. Produkcję model 428 zakończono w 1973 roku.Obecnie istnieje więcej replik niż oryginalnych wersji Cobry. Urodzony 11 stycznia 1923 roku w Teksasie Carroll Shelby zmarł 10 maja 2012 roku.
    22 czerwca 2013, 12:47 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AE86 vs EK9

    AE86 to dość kultowy samochód, właściwie ikona driftu, pewnie dobrze wam znana?

    Kilka ciekawostek: AE86 Dorikina zostało przygotowane przez TRD (Toyota Racing Development). Pod maską siedzi swap 20V blacktopa lub silvertopa 4A-GE 1.6L, który został specjalnie przygotowany przez TRD i kręci gdzieś do 9 tysięcy obrotów i generuje na oko coś koło 180-190 koni. Swoją drogą, niektóre 20V blacktopy/silvertopy 4A-GE przygotowane przez TRD kręcą do 11 obrotów i generują ok. 240-250 koni przy pojemności 1.6L.
    20 czerwca 2013, 3:25 przez ~JustPassingThru | Do ulubionych | Skomentuj
    Z przebiegiem 1 240 000 km i to w gazie!
    7 czerwca 2013, 14:10 przez ~Demon47 | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne