Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 216 takich materiałów
    Tego auta nie trzeba nikomu przedstawiać – pojemność 2157 ccm
moc 237 km
220 Nm
0-100 km/h 6s
v-max 240 km/h
masa 1250 kg
    Pojemność 2157 ccm
    moc 237 km
    220 Nm
    0-100 km/h 6s
    v-max 240 km/h
    masa 1250 kg
    3 lutego 2014, 17:42 przez jdm96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Lamborghini Urraco – Jak to bywa w sportowych markach, każdy nowy samochód jest w czymś pierwszy. Tym razem Lamborghini zostało zmuszone przez kryzys do skonstruowania samochód z mniejszym silnikiem w bardziej przystepnej cenie. Auto zaprezentowano w 1970 roku na Salonie w Turynie i za siedzeniami, po raz pierwszy w historii Lamborghini , został umieszczony śilnik V8 o pojemności 2,5l ( 2463 cm³) i uzyskiwał 220 KM. Był produkowany do 1979 roku i z taśmy produkcyjnej wyjechało 795 sztuk.
 
Były dostępne 4 wersje:
Urraco P 250, dostępna na początku, silnik i moc już napisałem, rozpędzala się do 240 km/h

Urraco P300: powstała ponieważ właściciele wersji P250 nie byli zadowoleni z osiągów, 220 koni mechanicznych zostały uznane za niewystarczające ( i też trzeba było dorównać konkurencji). W 1974 zwiększono pojemność silnika do 3 litrów i uzyskano 265KM.

Urraco P200: tylko dla włoskiego rynku ( bo opłaty za samochód który miał więcej niż 2l pojemności były znacząco droższe). Został zaprezentowany razem z P300 a w 1977 został wycofany z rynku. Pojemność została zmniejszona do 1994 cm³ i moc spadła do 182 KM. Wyprodukowano 66 (albo 68) sztuk.

Urraco P111: a rynek amerykański, silnik 2,5l z P250 ale moc zmniejszono do 180 KM. Z zewnątrz się rózniła bo miala specjalne zderzaki.
 Jak zrobilem jakiś bład ortograficzny to napiszcie w komentarzach to poprawię
    Jak to bywa w sportowych markach, każdy nowy samochód jest w czymś pierwszy. Tym razem Lamborghini zostało zmuszone przez kryzys do skonstruowania samochód z mniejszym silnikiem w bardziej przystepnej cenie. Auto zaprezentowano w 1970 roku na Salonie w Turynie i za siedzeniami, po raz pierwszy w historii Lamborghini , został umieszczony śilnik V8 o pojemności 2,5l ( 2463 cm³) i uzyskiwał 220 KM. Był produkowany do 1979 roku i z taśmy produkcyjnej wyjechało 795 sztuk.

    Były dostępne 4 wersje:
    Urraco P 250, dostępna na początku, silnik i moc już napisałem, rozpędzala się do 240 km/h

    Urraco P300: powstała ponieważ właściciele wersji P250 nie byli zadowoleni z osiągów, 220 koni mechanicznych zostały uznane za niewystarczające ( i też trzeba było dorównać konkurencji). W 1974 zwiększono pojemność silnika do 3 litrów i uzyskano 265KM.

    Urraco P200: tylko dla włoskiego rynku ( bo opłaty za samochód który miał więcej niż 2l pojemności były znacząco droższe). Został zaprezentowany razem z P300 a w 1977 został wycofany z rynku. Pojemność została zmniejszona do 1994 cm³ i moc spadła do 182 KM. Wyprodukowano 66 (albo 68) sztuk.

    Urraco P111: a rynek amerykański, silnik 2,5l z P250 ale moc zmniejszono do 180 KM. Z zewnątrz się rózniła bo miala specjalne zderzaki.
    Jak zrobilem jakiś bład ortograficzny to napiszcie w komentarzach to poprawię
    25 stycznia 2014, 15:53 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    pierwsze 2 zdjęcia własne, trzecie z NetCarShow

    Formuła E – Prędkość maksymalna: 240 km/k
Od 0 do 100 w 3,0 s
Moc maksymalna: 270 KM
Masa auta z kierowcą: 800 kg
    Prędkość maksymalna: 240 km/k
    Od 0 do 100 w 3,0 s
    Moc maksymalna: 270 KM
    Masa auta z kierowcą: 800 kg
    24 stycznia 2014, 20:37 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Potężny Kraz 255b – - napęd - 6x6
- ładowność - 11950 kg;
- Wymiary pojazdu (długość x szerokość x wysokość według kabin ) - 8645x2750x2940 mm
- masa własna - 11350 kg;
- silnik - JaMZ-238, wysokoprężny czterosuwowy , widlasty (90°), 8 - cylindrowy;
o pojemności 14,86 L moc silnika - 240 KM przy 2100 obr./min;
- 1900 Nm Momentu obrotowego
- masa silnika - 1385 kg
- poj. zbiornika paliwa - 2 x 225 l;
- prędkość max - 70 km/h;
- skrzynia ładunkowa (długość x szerokość x wysokość) -
3770 x 2185 x 800 mm, metalowa;
- skrzynia biegów - mechaniczna, pięciobiegowa plus wsteczny;
Synchronizowane wszystkie biegi prócz 1
Przełożenia I-5,26 II-2,90 III-1,52 IV-1,00 V -0,664 R-5,48
- reduktor dwu stopniowy Przełożenia H- 1,23 L- 2,28
- głębokość brodzenia 1 m
- rozmiar ogumienia -1300x530x533
- wyciągarka - z liną o długości 55 m i obciążeniu do 80 kN (8 t).
- Centralny system regulowania ciśnienia w ogumieniu

Spalanie na pusto 40-50l / 100km
Z załadunkiem spalanie sięga 120 Litrów!
    - napęd - 6x6
    - ładowność - 11950 kg;
    - Wymiary pojazdu (długość x szerokość x wysokość według kabin ) - 8645x2750x2940 mm
    - masa własna - 11350 kg;
    - silnik - JaMZ-238, wysokoprężny czterosuwowy , widlasty (90°), 8 - cylindrowy;
    o pojemności 14,86 L moc silnika - 240 KM przy 2100 obr./min;
    - 1900 Nm Momentu obrotowego
    - masa silnika - 1385 kg
    - poj. zbiornika paliwa - 2 x 225 l;
    - prędkość max - 70 km/h;
    - skrzynia ładunkowa (długość x szerokość x wysokość) -
    3770 x 2185 x 800 mm, metalowa;
    - skrzynia biegów - mechaniczna, pięciobiegowa plus wsteczny;
    Synchronizowane wszystkie biegi prócz 1
    Przełożenia I-5,26 II-2,90 III-1,52 IV-1,00 V -0,664 R-5,48
    - reduktor dwu stopniowy Przełożenia H- 1,23 L- 2,28
    - głębokość brodzenia 1 m
    - rozmiar ogumienia -1300x530x533
    - wyciągarka - z liną o długości 55 m i obciążeniu do 80 kN (8 t).
    - Centralny system regulowania ciśnienia w ogumieniu

    Spalanie na pusto 40-50l / 100km
    Z załadunkiem spalanie sięga 120 Litrów!
    21 stycznia 2014, 10:36 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    240 –
    13 stycznia 2014, 23:02 przez GHunter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 125p GTJ – W Ośrodku Sportu Samochodowego przy FSO planowano wprowadzenie kolejnej po Akropolis i Monte Carlo odmiany samochodu charakteryzującej się jeszcze lepszymi osiągami. Powstały dwa modele wyposażone w silnik 2000 DOHC z Fiata 132p o mocy 112 KM. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h. Jeden z prototypów w późniejszym czasie wyposażono w silnik 1.8 o mocy 198 KM co sprawiało, że 125p mógł rozpędzić się w zależności od ustawień od 220 do 240 km/h.
    W Ośrodku Sportu Samochodowego przy FSO planowano wprowadzenie kolejnej po Akropolis i Monte Carlo odmiany samochodu charakteryzującej się jeszcze lepszymi osiągami. Powstały dwa modele wyposażone w silnik 2000 DOHC z Fiata 132p o mocy 112 KM. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h. Jeden z prototypów w późniejszym czasie wyposażono w silnik 1.8 o mocy 198 KM co sprawiało, że 125p mógł rozpędzić się w zależności od ustawień od 220 do 240 km/h.
    11 stycznia 2014, 10:21 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Golf IV – Mój Golf IV 2000 r.
Motor:1896 cm3
Motor moc kW:74 kW
Motor moc KM:101 KM
Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
Układ zasilania paliwem: Common rail 
Turbina: Turbina 
Cylinder treści: 4
Średnica cylindra: 795 mm
Ilość zaworów cylindra:	2
Ilość biegów: 5 
Paliwo:	Diesel
Pojemność zbiornika paliwa: 55l
Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
Zużycie paliwa (trasa):	4.3 (5.1) l/100km
Średnie zużycie paliwa:	5.2 (6.4) l/100km
Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
    Mój Golf IV 2000 r.
    Motor:1896 cm3
    Motor moc kW:74 kW
    Motor moc KM:101 KM
    Moment obrotowy:240/1800 N*m/rot.
    Układ zasilania paliwem: Common rail
    Turbina: Turbina
    Cylinder treści: 4
    Średnica cylindra: 795 mm
    Ilość zaworów cylindra: 2
    Ilość biegów: 5
    Paliwo: Diesel
    Pojemność zbiornika paliwa: 55l
    Maksymalna prędkość:188 (184) km/h
    Przyspieszenie do 100km/h:11.3 (11.3) 12.7 s
    Zużycie paliwa (miasto):6.8 (8.6) l/100km
    Zużycie paliwa (trasa): 4.3 (5.1) l/100km
    Średnie zużycie paliwa: 5.2 (6.4) l/100km
    Średnia podróż z pełnym zbiornikiem:1100 km
    5 stycznia 2014, 21:27 przez handlarz87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Mercedes-Benz 240 D 3.0 (1974) – Dokładnie takiego Merca mieli swego czasu rodzice, tyle że niebieskiego. Jeszcze pamiętam jak stał pod warsztatem ojca po kolizji ze słupem, jak mama nim w poślizg w zimie wpadła (dobrze, że nikomu nic się nie stało). Auto już dawno zezłomowane, tylko grill się ostał i na ścianie w garażu wisi. Szkoda go, teraz to taki zacny klasyk z niego jest. 
P.S. może uda mi się odkopać w albumach jego zdjęcie to wrzucę.
    Dokładnie takiego Merca mieli swego czasu rodzice, tyle że niebieskiego. Jeszcze pamiętam jak stał pod warsztatem ojca po kolizji ze słupem, jak mama nim w poślizg w zimie wpadła (dobrze, że nikomu nic się nie stało). Auto już dawno zezłomowane, tylko grill się ostał i na ścianie w garażu wisi. Szkoda go, teraz to taki zacny klasyk z niego jest.
    P.S. może uda mi się odkopać w albumach jego zdjęcie to wrzucę.
    29 grudnia 2013, 14:17 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    netcatshow.com

    NISSAN 240 RS W DOBRYM UJĘCIU –
    21 grudnia 2013, 19:25 przez luk89duzynissan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 240 sx –
    15 grudnia 2013, 13:47 przez Kryhu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)