Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 216 takich materiałów
    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Nissan 240 –
    26 czerwca 2014, 13:58 przez Dariush (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Volvo 240 pickup – Były karawan który otrzymał drugie życie w wersji pickup od jednego z forumowiczów.
    Były karawan który otrzymał drugie życie w wersji pickup od jednego z forumowiczów.
    22 czerwca 2014, 14:58 przez vaptorx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowo nabyty Merc mojego taty – C 240 2.4 l V6 170 KM.
Udokumentowane 125 tysięcy przebiegu.
    C 240 2.4 l V6 170 KM.
    Udokumentowane 125 tysięcy przebiegu.
    21 czerwca 2014, 0:32 przez Jemirr01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Nowo nabyty Merc mojego taty  #2 – Mercedes-Benz  C 240 Elegance 
2.4 l V6 170 KM.
    Mercedes-Benz C 240 Elegance
    2.4 l V6 170 KM.
    21 czerwca 2014, 13:55 przez Jemirr01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Limuzyna VW – C 240 2.4 l V6 170 KM.
Udokumentowane 125 tysięcy przebiegu.
    C 240 2.4 l V6 170 KM.
    Udokumentowane 125 tysięcy przebiegu.
    21 czerwca 2014, 7:50 przez ~looki691 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własny

    Evo x – "Samochód napędzany jest dwulitrowym, benzynowym, doładowanym silnikiem o mocy 295 KM. Moment obrotowy - 422 Nm - przenoszony jest na koła obu osi za pośrednictwem ręcznej, pięciostopniowej, skrzyni biegów. Chociaż osiągi policyjnego egzemplarza pozostają tajemnicą wiadomo, że "standardowe" Evo X przyspiesza do 100 km/h w 5,4 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 240 km/h."
    "Samochód napędzany jest dwulitrowym, benzynowym, doładowanym silnikiem o mocy 295 KM. Moment obrotowy - 422 Nm - przenoszony jest na koła obu osi za pośrednictwem ręcznej, pięciostopniowej, skrzyni biegów. Chociaż osiągi policyjnego egzemplarza pozostają tajemnicą wiadomo, że "standardowe" Evo X przyspiesza do 100 km/h w 5,4 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 240 km/h."
    13 czerwca 2014, 12:42 przez ~nick | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Volvo 850 T5-R – Volvo 850 w wersji T5-R powstało tylko w ilości 5500 egzemplarzy. Silnik 2.3 turbo o mocy 240 KM i momencie obrotowym 330 Nm. Moim zdaniem bardzo fajne autko.
    Volvo 850 w wersji T5-R powstało tylko w ilości 5500 egzemplarzy. Silnik 2.3 turbo o mocy 240 KM i momencie obrotowym 330 Nm. Moim zdaniem bardzo fajne autko.
    Kultowe samochody – Lamborghini Diablo – model sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1990 - 2001. Przez cały okres produkcji sprzedano zaledwie 2903 egzemplarze. Diablo w 1990 roku był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata, osiągnął on 325 km/h. Odebrał ten tytuł największemu rywalowi Lamborghini - Ferrari F40 i dzierżył ten tytuł od 1990-1991 roku, ciekawostką jest to, że zdołał poprawić rekord tylko o 1 km/h. W 1991 roku supersportowy Bugatti EB110 odebrał mu ten tytuł znacznie podnosząc poprzeczkę w kategorii prędkość maksymalna dla tego typu aut.

Lamborghini Diablo (1990–1998)


Diablo (1990-1998)
Firma Lamborghini wprowadziła model Diablo w zastępstwie dla starzejącego się modelu Countach. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990 roku. Jego cena wynosiła wtedy 240 000 $. Czterdziestoośmiozaworowy silnik o pojemności 5,7 litra generował moc 492 koni mechanicznych (367 kW) oraz moment obrotowy wynoszący 580 Nm. Dzięki temu pojazd rozpędza się do 100 km/h w 4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.

Silnik
V12 5,7 l (5707 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica × skok tłoka: 87,00 mm × 80,00 mm
Stopień sprężania: 10,0:1
Moc maksymalna: 499 KM (366,9 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 580 N•m przy 5200 obr/min
Osiągi[edytuj | edytuj kod]
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,09 s
Prędkość maksymalna: 326 km/h
    Lamborghini Diablo – model sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1990 - 2001. Przez cały okres produkcji sprzedano zaledwie 2903 egzemplarze. Diablo w 1990 roku był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata, osiągnął on 325 km/h. Odebrał ten tytuł największemu rywalowi Lamborghini - Ferrari F40 i dzierżył ten tytuł od 1990-1991 roku, ciekawostką jest to, że zdołał poprawić rekord tylko o 1 km/h. W 1991 roku supersportowy Bugatti EB110 odebrał mu ten tytuł znacznie podnosząc poprzeczkę w kategorii prędkość maksymalna dla tego typu aut.

    Lamborghini Diablo (1990–1998)


    Diablo (1990-1998)
    Firma Lamborghini wprowadziła model Diablo w zastępstwie dla starzejącego się modelu Countach. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990 roku. Jego cena wynosiła wtedy 240 000 $. Czterdziestoośmiozaworowy silnik o pojemności 5,7 litra generował moc 492 koni mechanicznych (367 kW) oraz moment obrotowy wynoszący 580 Nm. Dzięki temu pojazd rozpędza się do 100 km/h w 4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.

    Silnik
    V12 5,7 l (5707 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica × skok tłoka: 87,00 mm × 80,00 mm
    Stopień sprężania: 10,0:1
    Moc maksymalna: 499 KM (366,9 kW) przy 7000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 580 N•m przy 5200 obr/min
    Osiągi[edytuj | edytuj kod]
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,09 s
    Prędkość maksymalna: 326 km/h
    3 czerwca 2014, 10:01 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 240 – Staruszek ale daje radę.
    Staruszek ale daje radę.
    1 czerwca 2014, 20:35 przez vaptorx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj