Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 214 takich materiałów
    22 czerwca 2015, 23:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ferrari 308 GTS Quattrovalvole – Było produkowane w latach 1982-1985.
Napędzał go wolnossący silnik V8 z wałem korbowym typu flat-plane, o pojemności 2.9 litra generujący moc 240 KM i 260 Nm momentu obrotowego.
W połączeniu z 5 biegowym manualem i masą własną 1286 kg sprint od 0 do 100 km/h trwał 6,5 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 258 km/h.
W swoich czasach demon prędkości, dzisiaj takie wyniki osiągają usportowione rodzinne vany i hot hatche.
    Było produkowane w latach 1982-1985.
    Napędzał go wolnossący silnik V8 z wałem korbowym typu flat-plane, o pojemności 2.9 litra generujący moc 240 KM i 260 Nm momentu obrotowego.
    W połączeniu z 5 biegowym manualem i masą własną 1286 kg sprint od 0 do 100 km/h trwał 6,5 sekundy a prędkość maksymalna wynosiła 258 km/h.
    W swoich czasach demon prędkości, dzisiaj takie wyniki osiągają usportowione rodzinne vany i hot hatche.
    16 czerwca 2015, 9:37 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 240 SX – Spotkany gdzieś na Pradze południe w Warszawie.
    Spotkany gdzieś na Pradze południe w Warszawie.
    15 czerwca 2015, 20:24 przez Wariat_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne / prywatne

    TT 240 Quattro Sport –
    27 kwietnia 2015, 18:41 przez ~M3killer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Valentino Rossi i jego rumak; Yamaha YZR-M1 – W tym ważącym zaledwie 158kg motocyklu drzemie ponad 240 koni mechanicznych.
    W tym ważącym zaledwie 158kg motocyklu drzemie ponad 240 koni mechanicznych.
    16 kwietnia 2015, 22:44 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.bikesportnews.com

    Biała Gwiazda – Dzieło mego Taty (w trakcie). W123 240 D, 1982 r.
    Dzieło mego Taty (w trakcie). W123 240 D, 1982 r.
    Tadeusz Marek – (ur. 1908 - zm. 1982) - polski inżynier, konstruktor silników samochodowych.
Po II wojnie wyemigrował do Anglii gdzie zaczął pracę dla firmy Austin a w 1954 dla Aston Martina, gdzie zaprojektował dwa silniki. Pierwszy z nich, 6-cylindrowy, rzędowy, o pojemności 3,7 litra i mocy 240 KM, stosowany w wyścigowym modelu DBR2 oraz w cywilnych modelach: DB4, DB5, DB6 i DBS; był w produkcji aż do roku 1973. Drugim silnikiem Tadeusza Marka było V8 o pojemności 5,3 litra, który został zaprojektowany w 1968 i napędzał model V8 Vantage.
Silnik V8 pozostawał w produkcji aż do roku 2000, czyli przez 32 lata.
Tak więc samochody Bonda napędzały silniki skonstruowane przez polaka, warto o tym wiedzieć.
    (ur. 1908 - zm. 1982) - polski inżynier, konstruktor silników samochodowych.
    Po II wojnie wyemigrował do Anglii gdzie zaczął pracę dla firmy Austin a w 1954 dla Aston Martina, gdzie zaprojektował dwa silniki. Pierwszy z nich, 6-cylindrowy, rzędowy, o pojemności 3,7 litra i mocy 240 KM, stosowany w wyścigowym modelu DBR2 oraz w cywilnych modelach: DB4, DB5, DB6 i DBS; był w produkcji aż do roku 1973. Drugim silnikiem Tadeusza Marka było V8 o pojemności 5,3 litra, który został zaprojektowany w 1968 i napędzał model V8 Vantage.
    Silnik V8 pozostawał w produkcji aż do roku 2000, czyli przez 32 lata.
    Tak więc samochody Bonda napędzały silniki skonstruowane przez polaka, warto o tym wiedzieć.