Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 155 takich materiałów
Volvo 240 Rat Look –
23 kwietnia 2017, 22:31 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Podbijamy do stu łapek i sprawdzimy czy zamknie zegar.


Powiem tak

MUSI!
1 kwietnia 2017, 10:11 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Źródło: własne
Volvo 240 –
24 lutego 2017, 21:58 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Mitsubishi Eterna ZR-4 – Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
Real MadMax style – Wiecej w źródle o tym DeathKart
Wiecej w źródle o tym DeathKart
Volvo 240 –
28 grudnia 2016, 21:00 przez wojciech96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Nissan 240 S14 –
12 grudnia 2016, 22:46 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Volvo 240 –
8 maja 2016, 17:23 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj