Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 160 takich materiałów
    Ferrari 250 GT SWB Berlinetta – Wyprodukowano zaledwie 165 egzemplarzy ( 89 z homologacją drogową ) , pod maską umieszczono silnik V12 SOHC o pojemności 3 litrów z trzema gaźnikami Webera , jednostka rozwijała moc 240 KM .
    Wyprodukowano zaledwie 165 egzemplarzy ( 89 z homologacją drogową ) , pod maską umieszczono silnik V12 SOHC o pojemności 3 litrów z trzema gaźnikami Webera , jednostka rozwijała moc 240 KM .
    Volvo –
    17 czerwca 2017, 17:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    100-240
    3 czerwca 2017, 11:11 przez ~Zeeeetttttt | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 240 4x4 –
    19 maja 2017, 13:18 przez wojciech96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 240SX –
    1 maja 2017, 15:25 przez ML9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 240 Rat Look –
    23 kwietnia 2017, 22:31 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podbijamy do stu łapek i sprawdzimy czy zamknie zegar.


    Powiem tak

    MUSI!
    1 kwietnia 2017, 10:11 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: własne
    Volvo 240 –
    24 lutego 2017, 21:58 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Eterna ZR-4 – Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
    Jak wiadomo, Japończycy potrafili mieszać z kilkoma modelami jednego samochodu, tworząc całkiem nowe, jednak bliźniacze modele. Mitsubishi Eterna, to jeden z takich przykładów. Bliźniak Galanta. Więc generalnie po co osobny model? Otóż w niektórych generacjach, japoński Galant i Eterna oferowane były w różnych typach nadwozia, sprzedawane w różnych sklepach (niektóre były ekskluzywne, więc być może pozycjonowały dany model). W przypadku szóstej generacji Galanta (1987-1992r.), w Japonii dostępny był tylko jako sedan, natomiast model Eterna (1988-1992r.) dorzucał nadwozie liftback.
    Mitsubishi Eterna dostępny jest w ciekawej wersji, z turbodoładowanym silnikiem 4G63, o mocy 240 KM (po zmianach) i napędem na cztery koła. W przypadku Galanta, jest to jak wiadomo VR-4, natomiast dla Eterna, taka wersja nosi oznaczenie ZR-4. Pod koniec lat 80, modele w tej wersji były jednymi z najszybszych, japońskich samochodów z napędem na cztery koła.
    Real MadMax style – Wiecej w źródle o tym DeathKart
    Wiecej w źródle o tym DeathKart