Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 318 takich materiałów
Subaru Impreza Rajd Akropolu 2003 Tamiya skala 1:24 –
21 grudnia 2016, 12:55 przez ~kriskristoffers | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: kriskristoffers
Vern Schuppan 962 C – Schuppan 962CR – supersamochód zbudowany w 1994 przez australijskiego kierowcę rajdowego Verna Schuppana. Został stworzony jako wyraz uznania dla Schuppana za zwycięstwo w 24 Godzinnym Wyścigu Le Mans w 1983 oraz w 1989 All Japan Sports Prototype Championship. Schuppan 962CR opiera się na modelu 962 który dominował w tamtych czasach w seriach wyścigów Le Mans, 962 jeździł Vern Schuppan.
Schuppan 962CR – supersamochód zbudowany w 1994 przez australijskiego kierowcę rajdowego Verna Schuppana. Został stworzony jako wyraz uznania dla Schuppana za zwycięstwo w 24 Godzinnym Wyścigu Le Mans w 1983 oraz w 1989 All Japan Sports Prototype Championship. Schuppan 962CR opiera się na modelu 962 który dominował w tamtych czasach w seriach wyścigów Le Mans, 962 jeździł Vern Schuppan.
7 grudnia 2016, 15:51 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Relacja z treningu "GRILL DAY - II Trening sportowy RMW 2016" odbywającego się 24 lipca 2016 roku na Torze Niskie Łąki organizowanego przez TMSM "SPARTA" Wrocław.
Pomimo pomiaru czasu największą atrakcją byli drifterzy, którzy zabawiali wszystkich zgromadzonych swoją jazdą.

Kamera:
Michał PsoR Jaros
Sebastian Pucek

Montaż:
Michał PsoR Jaros

www.facebook.com/MichalPsoRJaros
26 lipca 2016, 22:17 przez ~MPJ | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Własne
Samochód przy wadze zaledwie 830 kg osiągał moc 700KM i moment obrotowy na poziomie 607Nm z 4 rotorowego silnika R26B o pojemności skokowej 2,6 litra. Ponieważ objętość w tego typu silnikach liczy się inaczej, w rzeczywistości silnik ten miał 5,2 litra pojemności. Według Mazdy, silnik był w stanie osiągnąć moc 900KM, ale zmniejszono ją ze względu na wydłużenie żywotności silnika podczas wyścigów wytrzymałościowych.

Mazda 787B jest pierwszym i jedynym samochodem z silnikiem Wankla a także pierwszym i jak dotąd również jedynym japońskim samochodem, który zwyciężył w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.

Mazda wygrała dzięki swojej bezawaryjności, co było sprzeczne z panują opinią o silnikach z wirującymi tłokami mówiącą, że są awaryjne.
20 lipca 2016, 12:49 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
GSI Astra f – Moja 24 letnia Babcia
Moja 24 letnia Babcia
15 lipca 2016, 22:10 przez kuksu44 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Własne
BMW Draculi - jaki model? –
15 czerwca 2016, 21:45 przez xxxander3000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Źródło: własne
LANCIA HYENA ZAGATO – Lancia Hyena Zagato z pewnością jest jednym z najciekawszych i najbardziej unikatowych włoskich samochodów lat 90-tych. Eleganckie i awangardowe nadwozie od Zagato skrywa kompletną mechanikę Lanci Delta Integrale 16V, z silnikiem wzmocnionym do 250 KM. Hyena powstała jedynie w 24 egzemplarzach, lecz niewiele brakowało, by samochód skończył jedynie jako zapomniany prototyp. Plan na zbudowanie 500 sztuk został zarzucony przez grupę FIATa i zrealizowany został jedynie dzięki determinacji holenderskiego importera Lancii, Paula Koot’a. Prezentowany egzemplarz to numer 15 z 24 zbudowanych na podstawie zwykłych modeli produkcyjnych Delty. Dziś jej prezencja przypomina fabryczną, na liczniku widnieje przebieg jedynie 7000 km, a szacowana wycena na nadchodzącej aukcji Artcurial na Retromobile w Paryżu to około milion złotych (220 – 260 tys. euro).
Lancia Hyena Zagato z pewnością jest jednym z najciekawszych i najbardziej unikatowych włoskich samochodów lat 90-tych. Eleganckie i awangardowe nadwozie od Zagato skrywa kompletną mechanikę Lanci Delta Integrale 16V, z silnikiem wzmocnionym do 250 KM. Hyena powstała jedynie w 24 egzemplarzach, lecz niewiele brakowało, by samochód skończył jedynie jako zapomniany prototyp. Plan na zbudowanie 500 sztuk został zarzucony przez grupę FIATa i zrealizowany został jedynie dzięki determinacji holenderskiego importera Lancii, Paula Koot’a. Prezentowany egzemplarz to numer 15 z 24 zbudowanych na podstawie zwykłych modeli produkcyjnych Delty. Dziś jej prezencja przypomina fabryczną, na liczniku widnieje przebieg jedynie 7000 km, a szacowana wycena na nadchodzącej aukcji Artcurial na Retromobile w Paryżu to około milion złotych (220 – 260 tys. euro).
10 maja 2016, 23:57 przez horigoshi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
W tym filmie drogi Milusiński chciałbym zdradzić tajniki
profesjonalnego Auto Detailingowego PRANIA dywaników wykładzin samochodowych za pomocą EKSTRAKTORA i maszyny PAROWEJ.
---------------------------
Instagram: https://www.instagram.com/SZWAGIERSWAGER
---------------------------
Wiedzę zawdzięczam szkoleniom, empiryce, wymianie doświadczeń i pracą z innymi Detailerami.
---------------------------
Uwaga: Jeżeli film był dla Ciebie przydatny subskrybuj, daj łapkę zostaw komentarz i udostępniaj tak abym mógł rozwijać kanał multitematyczny.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZKOLENIE opiera się na omówieniu:

1. JAKA CHEMIA DO PRANIA? od 00:52
2. JAK DOBRAĆ CHEMIĘ od 01:19
3. CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA PRANIE od 2:48
4. JAKI SPRZĘT DO PRANIA od 04:51
5. JAK ROZROBIĆ CHEMIĘ od 13:24
6. CZYSZCZENIE DYWANIKA GUMOWEGO od 23:04
7. JAK WYSUSZYĆ ELEMENTY MATERIAŁOWE W AUCIE od 25:37

-------------------------
ETAPY PRANIA:

I ETAP ODKURZANIE od 07:52
II ETAP PRE-SPRAY od 15:21
III ETAP EKSTRAKCJA od 19:03
IV ETAP KONSERWACJA od 26:54

EFEKT
1. PRZED PRANIEM od 07:52
2. PO PRANIU od 29:30
3 maja 2016, 23:23 przez 06magda (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
W tym filmie drogi Milusiński chciałbym zdradzić tajniki
profesjonalnego Auto Detailingowego mycia auta z zewnątrz.
Jest to podstawowe regularne mycie auta.
--------------------------

Instagram: https://www.instagram.com/SZWAGIERSWAGER

---------------------------
Wiedzę zawdzięczam szkoleniom, empiryce, wymianie doświadczeń i pracą z innymi Detailerami.
---------------------------
Uwaga jeżeli film był dla Ciebie przydatny subskrybuj, daj łapkę zostaw komentarz i udostępniaj tak abym mógł rozwijać kanał multitematyczny.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZKOLENIE opiera się na omówieniu:

1. DLACZEGO MYCIE AUTODETAILINGOWE od 0:40
2. JAKI SPRZĘT POTRZEBUJEMY od 2:36
3. STAN AUTA PRZED PROCESEM MYCIA od 8:38
4. JAK PRZYGOTOWAĆ MIEJSCE PRACY od 9:20
5. JAK ROZROBIĆ CHEMIĘ od 10:24

------------------------
ETAPY MYCIA:
I ETAP /PRE WASH\ od 11:41
II ETAP /MYCIE NA 2 WIADRA\ od 16:18
III ETAP /PĘDZELKOWANIE\ od 19:30
IV ETAP /MYCIE NADKOLI, FELG I OPON\ od 19:41
V ETAP /SUSZENIE WYCIERANIE\ od 22:48
VI ETAP /MYCIE SZYB\ od 25:48
VII ETAP /KONSERWACJA PLASTIKU I GUMY\ od 26:21

PRODUKTY UŻYTE:
(Auto nie miało wosku - jeżeli auto posiada powłokę ochronną wybieramy produkty z neutralnym ph aby jej nie usunąć.)

PRE WASH: DAERG Amor
MYCIE WŁAŚCIWE: SZAMPON RISE AND SHINE Big Apple
PEDZELKOWANIE WNĘK: DAERG Amor
CZYSZCZENIE OPONY I NADKOLA: DAERG Amor
FELGI: TUGA Alu-Teufel
KONSERWACJA OPONY I LISTWY: Valet PRO Dionysus Trim Glitz
KONSERWACJA NADKOLA: DAERG - Nico Spoyler
MYCIE SZYB: VOIGT Nano Glass
OSUSZACZ: DAERG Gold Wax

UWAGA! EFEKT PO PEŁNYM PROCESIE od 28:30