Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 52 takie materiały
    Stara miłość nie rdzewieje – Warszawa 223 1965r.
    Warszawa 223 1965r.
    22 lipca 2013, 21:44 przez hevenko25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Warszawa 223 – Przy Teatrze w Częstochowie.
    Przy Teatrze w Częstochowie.
    17 maja 2013, 10:07 przez ~Faster | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    FSO Warszawa 223/224 1969r – Po prostu piękno
    Po prostu piękno
    14 marca 2013, 22:38 przez PUFFACZU (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Piękny Mebel – Z Warszawy 223
    Z Warszawy 223
    7 marca 2013, 22:13 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Warszawa 223 – Miał ktoś okazję się przejechać?
    Miał ktoś okazję się przejechać?
    23 lutego 2013, 11:01 przez jenek56 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Citroen Survolt – Survolt to 3,85 m (12,63 m) długości, 1,87 m (6,14 m) szerokości i 1,20 m (3,94 m)

Survolt zasilany jest przez parę silników elektrycznych o łącznej mocy wyjściowej 300 KM (223,71 kW). Jego maksymalna prędkość to 260 kp / h (161.56 mph), a to może przyspieszyć od 0-100 kG / h (62,2 mph) w mniej niż 5 sekund. 
Citroën twierdzi, że baterie zapewniają zasięg 200 km (120 mil).
    Survolt to 3,85 m (12,63 m) długości, 1,87 m (6,14 m) szerokości i 1,20 m (3,94 m)

    Survolt zasilany jest przez parę silników elektrycznych o łącznej mocy wyjściowej 300 KM (223,71 kW). Jego maksymalna prędkość to 260 kp / h (161.56 mph), a to może przyspieszyć od 0-100 kG / h (62,2 mph) w mniej niż 5 sekund.
    Citroën twierdzi, że baterie zapewniają zasięg 200 km (120 mil).
    10 lutego 2013, 1:03 przez kapel987 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    W USA pobito rekord prędkości dla samochodu ciągnącego przyczepę kempingową. GMC 2500 HD z przyczepą podobną do "niewiadówki" na haku rozpędził się do 227 km/h!Zazwyczaj auta ciągnące przyczepę kempingową to prawdziwe utrapienie dla innych kierowców. Poruszają się bowiem z prędkością niewiele większą niż piechur, czym spowalniają cały ruch. GMC 2500 HD, które widzicie na zdjęciu, stanowi jednak wyjątek. Niejaki Jason Sands zapragnął nim pobić dotychczasowy rekord prędkości dla pojazdu ciągnącego przyczepę kempingową, który wynosił 223 km/h.Aby pobić rekord, pikap został poważnie zmodyfikowany. 6,6-litrowy, 8-cylindrowy silnik diesla seryjnie rozwija moc 400 KM i moment obrotowy 1040 Nm. Po przeróbkach moc wzrosła do ok. 1000 KM, co pozwoliło na osiągnięcie prędkości 227 km/h. Warto zauważyć, że masa samego auta wynosiła 3,3 tony. Cały zestaw mógł więc ważyć tyle, co lekka ciężarówka.Naturalnie, próba nie odbywała się na drodze publicznej, lecz na dnie wyschniętego jeziora. Oprócz przeróbek silnika, auto miało nowe opony i koła, aby poradzić sobie z ekstremalnymi obciążeniami.
    5 listopada 2012, 17:18 przez nawrot2012 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Warszawa z silnikiem Forda – Warszawa 223 GT V6 2.9i - by GZW
- silnik scorpio V6 2.9 145 KM 
- V max - ok. 190 km/h 
- Przysp. 0-100 - ok. 11 s. 

silnik z forda Scorpio
    Warszawa 223 GT V6 2.9i - by GZW
    - silnik scorpio V6 2.9 145 KM
    - V max - ok. 190 km/h
    - Przysp. 0-100 - ok. 11 s.

    silnik z forda Scorpio
    26 września 2012, 15:02 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 125p Piękno Polskiego Klasyka – Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967 do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.
Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Do napędu używano benzynowych silników R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967 do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.
    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Do napędu używano benzynowych silników R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    26 czerwca 2012, 23:03 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Torowa Warszawa 223 (konkurs) – Polska Warszawa 223,krążownik nie tylko szosowy.
Kto powiedział,że na torach nie można dać czadu?
    Polska Warszawa 223,krążownik nie tylko szosowy.
    Kto powiedział,że na torach nie można dać czadu?