Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 10 takich materiałów
    Znalezione pod ziemią. – Bmw 2000cs. A obok kawałek NSU Ro80 z silnikiem Wankla. Kawał historii stało w tej piwnicy.
    Bmw 2000cs. A obok kawałek NSU Ro80 z silnikiem Wankla. Kawał historii stało w tej piwnicy.
    BMW 2002 Rally – BMW Neue Klasse – seria sedanów oraz coupé produkowanych pod niemiecką marką BMW w latach 1962–1977.

Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan (seria 02).

Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku zastąpiony przez nieco większą rodzinę E12 (seria 5). Modele coupé, 2000C i 2000CS, zostały zastąpione w 1969 przez E9 2800CS. Następcą dla dwudrzwiowego BMW 1600 został wprowadzony w 1975 model E21 320i.
    BMW Neue Klasse – seria sedanów oraz coupé produkowanych pod niemiecką marką BMW w latach 1962–1977.

    Do napędu pojazdu używano benzynowych silników R4 M10, oprócz tego w pojeździe wykorzystano w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz hamulce tarczowe. Początkowo samochody oferowane były wyłącznie jako 4-drzwiowe sedany bądź 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był także 2-drzwiowy sedan (seria 02).

    Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku zastąpiony przez nieco większą rodzinę E12 (seria 5). Modele coupé, 2000C i 2000CS, zostały zastąpione w 1969 przez E9 2800CS. Następcą dla dwudrzwiowego BMW 1600 został wprowadzony w 1975 model E21 320i.
    1 sierpnia 2013, 2:55 przez GHunter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasyk BMW 2000CS – Kilka faktów:

Silnik: R4 2,0 (1991 cm3), 2 zawory na cylinder, SOHC

Moc maks.: 120 KM przy 5500 obr/min

Maks. mom. obr.: 167 Nm przy 3600obr/min

0-100 km/h w 11 s

Predkośc maks.: 185 km/h
    Kilka faktów:

    Silnik: R4 2,0 (1991 cm3), 2 zawory na cylinder, SOHC

    Moc maks.: 120 KM przy 5500 obr/min

    Maks. mom. obr.: 167 Nm przy 3600obr/min

    0-100 km/h w 11 s

    Predkośc maks.: 185 km/h
    7 lipca 2013, 19:56 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 2000cs –
    3 czerwca 2013, 19:15 przez PanFrync (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Willi Schwebe – Kim był Willi Schwebe?
 Już po ukończeniu szkoły rozpoczął w dniu 1 Kwietnia 1942 w Karmann pracę jako przeszkolony monter stali. Ze względu na wybitne osiągnięcia, został przeniesiony po roku w dziale technicznym i trenował tam jako rysownik. Był to człowiek, który miał ogromny wkład w ukształtowanie wyglądu, współczynnika aerodynamicznego samochodów, szeregu wzmocnień choćby w drzwiach. To min dzięki niemu samochody w tamtych latach były bezpieczne i miały odpowiednią dynamikę. Pracował m.in przy Garbusie Cabrio, Karmanie Ghia, Alfa-Romeo-Sprint-Coupe, pierwszym BMW-Coupe 2000CS, R 6, TR 2000, współpracował nad face liftem Volvo i Saaba. W późniejszych latach pracował w Osnabrück gdzie prowadził prace projektowe nad Vw Scirocco I, następie BMW-Coupe 633 oraz Vw Scirocco II. Do 1988 roku pracował w Osnabrück jednym z jego ostatnich projektów był Vw Corrado wg opinii współpracowników był to jego ulubiony projekt. Ostatnim projektem na którym się skupiał przez okres 8 lat był Vw Scirocco III. Osłony na nogi, system ABS czy wysuwający się spoiler przy prędkości 120 km/h poprawiający prowadzenie auta to tylko nie liczne jego zasługi!

 William Schwebe stworzył bardzo bezpieczny samochód jakim był Vw Corrado doceniane po dzisiejszy dzień przez wielu miłośników marki Volkswagen.
    Kim był Willi Schwebe?
    Już po ukończeniu szkoły rozpoczął w dniu 1 Kwietnia 1942 w Karmann pracę jako przeszkolony monter stali. Ze względu na wybitne osiągnięcia, został przeniesiony po roku w dziale technicznym i trenował tam jako rysownik. Był to człowiek, który miał ogromny wkład w ukształtowanie wyglądu, współczynnika aerodynamicznego samochodów, szeregu wzmocnień choćby w drzwiach. To min dzięki niemu samochody w tamtych latach były bezpieczne i miały odpowiednią dynamikę. Pracował m.in przy Garbusie Cabrio, Karmanie Ghia, Alfa-Romeo-Sprint-Coupe, pierwszym BMW-Coupe 2000CS, R 6, TR 2000, współpracował nad face liftem Volvo i Saaba. W późniejszych latach pracował w Osnabrück gdzie prowadził prace projektowe nad Vw Scirocco I, następie BMW-Coupe 633 oraz Vw Scirocco II. Do 1988 roku pracował w Osnabrück jednym z jego ostatnich projektów był Vw Corrado wg opinii współpracowników był to jego ulubiony projekt. Ostatnim projektem na którym się skupiał przez okres 8 lat był Vw Scirocco III. Osłony na nogi, system ABS czy wysuwający się spoiler przy prędkości 120 km/h poprawiający prowadzenie auta to tylko nie liczne jego zasługi!

    William Schwebe stworzył bardzo bezpieczny samochód jakim był Vw Corrado doceniane po dzisiejszy dzień przez wielu miłośników marki Volkswagen.
    15 kwietnia 2013, 23:07 przez KamiloVw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    VwZone

    BMW 2000cs coupe –
    4 marca 2013, 21:06 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1