Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 631 takich materiałów
    Lexus IS 200 – Moja Lexy ❤️
    Moja Lexy ❤️
    17 października 2017, 13:56 przez ~Arysus | Do ulubionych | Skomentuj
    Na ulicznym torze w belgijskim Chimay, kierowca Audi RS3 przestrzelił zakręt i z prędkością 200 km/h przeleciał przez powierzchnię nieutwardzoną, a następnie zaorał ziemię uderzając w bandę. Widząc poniższe nagranie, które przedstawia moment wypadku i jak prezentuje się Audi po dzwonie można byłoby zakładać jedynie najgorszy scenariusz. Na szczęście kierowca wygrał drugie życie i wyszedł z tego bez szwanku.
    12 października 2017, 12:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lusso – Silnik: V12 6,3 l 681 KM
Skrzynia biegów: 7-biegowa dwusprzęgłowa
Rodzaj napędu: AWD
Prędkość maksymalna: 335 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: 10,5 s
Długość drogi hamowania 100-0 km/h: 34m
Długość drogi hamowania 200-0 km/h: 138m
Średnie spalanie: 15,3 l/100km
    Silnik: V12 6,3 l 681 KM
    Skrzynia biegów: 7-biegowa dwusprzęgłowa
    Rodzaj napędu: AWD
    Prędkość maksymalna: 335 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,4 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h: 10,5 s
    Długość drogi hamowania 100-0 km/h: 34m
    Długość drogi hamowania 200-0 km/h: 138m
    Średnie spalanie: 15,3 l/100km
    11 października 2017, 9:43 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Romet – 3x Romet Ogar 200
1x Romet Pony M-2
    3x Romet Ogar 200
    1x Romet Pony M-2
    6 października 2017, 20:44 przez Quake96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Volvo s90 – T5 254KM

10 km/h – 0,5 s
20 km/h – 1,1 s
30 km/h – 1,6 s
40 km/h – 2,2 s
50 km/h – 2,9 s
60 km/h – 3,5 s
70 km/h – 4,3 s
80 km/h – 5,1 s
90 km/h – 6,0 s
100 km/h– 7,1 s

0-400 m – 15,1 s

100-200 km/h – 22,5 s
    T5 254KM

    10 km/h – 0,5 s
    20 km/h – 1,1 s
    30 km/h – 1,6 s
    40 km/h – 2,2 s
    50 km/h – 2,9 s
    60 km/h – 3,5 s
    70 km/h – 4,3 s
    80 km/h – 5,1 s
    90 km/h – 6,0 s
    100 km/h– 7,1 s

    0-400 m – 15,1 s

    100-200 km/h – 22,5 s
    5 października 2017, 23:05 przez DziubeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zlot 200+ –
    2 października 2017, 17:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Packard 200 Club –
    18 września 2017, 23:46 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W latach 80. ubiegłego wieku, gdy silniki o mocy 200+ KM były uważane za demony prędkość, AMG - nadworny tuner marki Mercedes-Benz, postanowił stworzyć model, który zmieni reguły gry i będzie mostem między komfortem klasy wyższej, a osiągami ówczesnych supersamochodów.

    Brawura i pomysłowość przyczyniły się do stworzenia AMG Hammera - najszybszej i najmocniejszej odmiany popularnego modelu W124. Model w zależności od wersji i wyposażenia (5,6/6.0 V8) mógł kosztować prawie tyle co dwie Testarossy, ale w zamian oferował praktycznie takie same osiągi, tyle że w komfortowej i użytecznej limuzynie. 400 KM mocy, v-max na poziomie 305 km/h i 5-sekundowe przyspieszenie do setki w 1987 roku to był istny kosmos, jednak AMG robiło swoje dopóki miałeś wystarczającą ilość zer na swoim koncie ( i to za jakąś cyfrą nie będącą zerem).

    Od 1986 do 1991 roku powstało jedynie około 30 sztuk modelu. Do dziś przetrwało zaledwie kilkanaście, w tym także jedyny egzemplarz, indywidualnie kompletowanego Hammera w KOMBI. Wagon powstał na specjalne zamówienie i został zbudowany na bazie W124 w kombi z silnikiem Diesla w Kanadzie, przez co jego wykonanie jest porównywalne z europejskimi modelami.


    Bestia z 6-litrowym sercem wystąpiła w ostatnim odcinku Petrolicious. W filmie możecie posłuchać opowieści Jonathana, który jest w posiadaniu tego klasyka od przeszło 7 lat.
    11 września 2017, 15:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Większość samochodów w Polsce ma 10 sekund do setki, niektóre w tym czasie pokonują barierę 200 km/h, natomiast prawdziwe egzotyki potrafią z nieco ponad 10 sekund wycisnąć znacznie więcej. Lamborghini Huracan, który został zbudowany przez Underground Racing na zlecenie zespołu Drag965 z Kuwejtu w trakcie eventu Shift Sector Indy Airstrip Attack pobił nowy rekord prędkości dla aut z homologacją na dystansie 1/2 mili. Włoski ogier o mocy 3000 KM osiągnął przeszło 411 km/h! 800 metrów i 400+ km/h? Czyste szaleństwo. Strach pomyśleć, jaki jest autentyczny v-max tego Lambo.
    9 września 2017, 15:20 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj