Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 570 takich materiałów
    Wierny marce – Była pierwsza seria czas na drugą
    Była pierwsza seria czas na drugą
    25 czerwca 2017, 20:21 przez omarr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: Własne
    Sporting po swapie na 1.4 16v porobiony na 120KM (ostre wałki, wydech, program itp.) skrzynia 6bieg,
    24 czerwca 2017, 22:54 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: własne
    Viki 2.0 16v – Mój nowy śmigacz
    Mój nowy śmigacz
    20 czerwca 2017, 22:33 przez yarojw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Nowy projekt:
    swap stilo 1.4 16v + 5bieg sporting,
    wydech przelotowy + Ulter 100mm,
    zawieszenie gwintowane MTS,
    alu Smoor 7+8jx13 + Nankang 165/55/13,
    zderzaki sporting,
    lampy tył lexus + czarne kierunki,
    fotele sporting,
    karbonowy panel centralny,
    kierownica sportowa,
    Stag 300, Kme silver, Hana gold,
    29 maja 2017, 20:15 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: własne
    VW Golf MK II GTI 16V – Mój golfik, aktualnie stoi u mechanika i ma robiony kapitalny remont silnika i całej mechaniki. Później w planach zmiana koloru, odświeżenie wnętrza i zakup BBS. Powoli ale do przodu
    Mój golfik, aktualnie stoi u mechanika i ma robiony kapitalny remont silnika i całej mechaniki. Później w planach zmiana koloru, odświeżenie wnętrza i zakup BBS. Powoli ale do przodu
    19 maja 2017, 20:55 przez eMpack (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: własne
    Też się pochwalę – Moja Renault Laguna III 2.0 16v. 
Wbrew obiegowej opinii i dużego przebiegu, nie zawodzi i daje radę.
    Moja Renault Laguna III 2.0 16v.
    Wbrew obiegowej opinii i dużego przebiegu, nie zawodzi i daje radę.
    19 kwietnia 2017, 20:59 przez Allman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Tak wygląda 2145 KM  / 1171 KM z litra! – Jest to jeden z najbardziej wyżyłowanych silników jaki kiedykolwiek zbudowano.
Kilka faktów  
Silnik - 4G63 (R4 16v) ~ pojemność 1831 cm3 z seryjnych 2.0, turbosprężarka - Garrett GTX 55 ( 94 mm ), paliwo - nitrometan, max obroty - 12 200, Przyśpieszenie od 80 do 280 km/h w 5,8 s
    Jest to jeden z najbardziej wyżyłowanych silników jaki kiedykolwiek zbudowano.
    Kilka faktów
    Silnik - 4G63 (R4 16v) ~ pojemność 1831 cm3 z seryjnych 2.0, turbosprężarka - Garrett GTX 55 ( 94 mm ), paliwo - nitrometan, max obroty - 12 200, Przyśpieszenie od 80 do 280 km/h w 5,8 s
    Daniel Wittwer za kierownicą VW Golfa 2.0 16v.
    19 marca 2017, 19:13 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Omega B – Oto moja Omega B z przepotężnym 2.0 16v
    Oto moja Omega B z przepotężnym 2.0 16v
    12 marca 2017, 12:00 przez ~dejff | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne