Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 192 takie materiały
    Datsun 1600 Roadster –
    16 września 2023, 20:15 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Fulvia Coupe 1600 HF –
    29 października 2022, 20:58 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Chiron Super Sport 300+ – Hipersamochód produkowany przez francuską markę Bugatti w latach 2016–2022. Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans. Po raz pierwszy nazwę tę zastosowano w 1999 roku dla prototypu 18/3 Chiron. We wrześniu 2019 roku Bugatti zaprezentowało kolejną specjalną odmianę Chirona, która powstała bezpośrednio w celu ustanowienia nowego rekordu prędkości dla seryjnego samochodu drogowego. Chiron Super Sport 300+ pod kątem wizualnym został pozbawiony tylnego skrzydła, zyskał charakterystyczne szaro-pomarańczowe malowanie nadwozia, większe wloty powietrza, a także dłuższy o 25 centymetrów tył o bardziej smukłym kształcie. Dzięki modyfikacjom technicznym i aerodynamicznym, a także obniżeniu masy całkowitej samochodu, Bugatti nie musiało wprowadzać głębszych modyfikacji w 8-litrowym W16 o mocy 1600 KM. 2 sierpnia 2019 roku Chiron Super Sport 300+ rozpędził się do prędkości 490,484 km/h, przebijając w ten sposób prędkość 300 mil na godzinę. Dzięki osiągnięciu tej oficjalnie potwierdzonej i udokumentowanej prędkości, samochód otrzymał tytuł najszybszego samochodu świata.
    Hipersamochód produkowany przez francuską markę Bugatti w latach 2016–2022. Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans. Po raz pierwszy nazwę tę zastosowano w 1999 roku dla prototypu 18/3 Chiron. We wrześniu 2019 roku Bugatti zaprezentowało kolejną specjalną odmianę Chirona, która powstała bezpośrednio w celu ustanowienia nowego rekordu prędkości dla seryjnego samochodu drogowego. Chiron Super Sport 300+ pod kątem wizualnym został pozbawiony tylnego skrzydła, zyskał charakterystyczne szaro-pomarańczowe malowanie nadwozia, większe wloty powietrza, a także dłuższy o 25 centymetrów tył o bardziej smukłym kształcie. Dzięki modyfikacjom technicznym i aerodynamicznym, a także obniżeniu masy całkowitej samochodu, Bugatti nie musiało wprowadzać głębszych modyfikacji w 8-litrowym W16 o mocy 1600 KM. 2 sierpnia 2019 roku Chiron Super Sport 300+ rozpędził się do prędkości 490,484 km/h, przebijając w ten sposób prędkość 300 mil na godzinę. Dzięki osiągnięciu tej oficjalnie potwierdzonej i udokumentowanej prędkości, samochód otrzymał tytuł najszybszego samochodu świata.
    Bugatti Divo – Hipersamochód produkowany pod francuską marką Bugatti w latach 2019–2021. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy pod koniec sierpnia 2018 roku podczas wydarzenia Monterey Car Week. W wyniku nowej polityki modelowej obranej przez wówczas nowego prezesa firmy, współczesne Bugatti po raz pierwszy poszerzyło swoją ofertę o więcej niż jeden samochód, opierając go przedstawionym dwa lata wcześniej głównym modelu - Chironie. Nazwa Divo nawiązuje do Alberto Divo, słynnego francuskiego kierowcy wyścigowego, który dwukrotnie zwyciężył w wyścigu Targa Fiori. Pomimo bliskiego pokrewieństwa z Chironem, Bugatti Divo uzyskało całkowicie unikalny projekt stylistyczny, którego celem było zachowanie równowagi pomiędzy oryginalnością, a cechami stylistycznymi typowymi dla fraucuskiej firmy. Divo ma taki sam silnik jak Chiron - ośmiolitrowe W16 wyposażone w cztery turbosprężarki, które generuje moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 380 km/h. Wyprodukowano tylko 40 egzemplarzy Divo.
    Hipersamochód produkowany pod francuską marką Bugatti w latach 2019–2021. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy pod koniec sierpnia 2018 roku podczas wydarzenia Monterey Car Week. W wyniku nowej polityki modelowej obranej przez wówczas nowego prezesa firmy, współczesne Bugatti po raz pierwszy poszerzyło swoją ofertę o więcej niż jeden samochód, opierając go przedstawionym dwa lata wcześniej głównym modelu - Chironie. Nazwa Divo nawiązuje do Alberto Divo, słynnego francuskiego kierowcy wyścigowego, który dwukrotnie zwyciężył w wyścigu Targa Fiori. Pomimo bliskiego pokrewieństwa z Chironem, Bugatti Divo uzyskało całkowicie unikalny projekt stylistyczny, którego celem było zachowanie równowagi pomiędzy oryginalnością, a cechami stylistycznymi typowymi dla fraucuskiej firmy. Divo ma taki sam silnik jak Chiron - ośmiolitrowe W16 wyposażone w cztery turbosprężarki, które generuje moc 1500 KM i moment obrotowy 1600 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 380 km/h. Wyprodukowano tylko 40 egzemplarzy Divo.
    19 czerwca 2022, 23:31 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj