Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 206 takich materiałów
    Fiat 124 Spider –
    22 września 2022, 19:55 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 sierpnia 2022 roku, około godziny 11.40 policjanci na ul. Konstytucji 3 Maja w Jeleniej Górze postanowili zatrzymać do kontroli drogowej pojazd marki Mercedes Vito, gdyż kierowca na ograniczeniu prędkości do 80 km na godzinę miał na liczniku 124. Dali mu sygnał do zatrzymania. Kierujący zjechał na bok, a gdy policjanci podchodzili do pojazdu, ten gwałtownie ruszył i zaczął uciekać. Funkcjonariusze ruszyli za nim. Kierowca uciekając stworzył zagrożenie dla innych uczestników ruchu drogowego, jechał z dużą prędkością, nie stosował się do sygnalizacji świetlnej. Mężczyzna chcąc uniknąć zatrzymania uderzył w policyjny radiowóz, a następnie jadąc dalej po kilkunastu minutach na skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II z ul. Kiepury w Jeleniej Górze doprowadził do zderzenia bocznego z pojazdem marki Subaru, którym kierowała 55-letnia jeleniogórzanka. Mężczyzna po przejechaniu jeszcze kilkunastu metrów porzucił auto i kontynuował ucieczkę pieszo. Szybko został przez policjantów zatrzymany. Kierującym okazał się 52-letni mieszkaniec powiatu karkonoskiego. Mężczyzna był trzeźwy. Okazało się, że dzień wcześniej stracił on prawo jazdy, gdyż w terenie zabudowanym przekroczył prędkość o ponad 50 km na gadzinę.
    Obecnie policjanci wyjaśniają szczegółowo wszystkie okoliczności tej sprawy.
    52-latek został zatrzymany w policyjnym areszcie. Teraz za popełnione czyny odpowie on przed sądem, a grozić mu może nawet do 5 lat pozbawienia wolności.
    23 sierpnia 2022, 1:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25 maja 2022, 22:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda CRX Del Sol – Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    15 kwietnia 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj