Skocz do zawartości


Zdjęcie

malowanie auta

rdza lakierowanie honda

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 PVO03

PVO03

    Newbie

  • Motozakręcony
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 07 luty 2017 - 10:24

Witam wszystkich!

Chciałbym się dowiedzieć czy jest ktoś w stanie polecić jakiś profesjonalny warsztat lakierniczy na śląsku (im bliżej sosnowca tym lepiej). W mojej hondzie wychodzi rdza, co nie jest jakimś zaskoczeniem ale auto było malowane we wrześniu a ruda wyszła już w listopadzie. Auto było już u różnych lakierników i żaden nie był odpowiednio dobry. Najlepiej jakby ktoś zdarł cały lakier do gołej blachy i potem pomalował na nowo jak człowiek, nie na "odwal się" (ew. jeszcze pospawał) bo już mam dość. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Jeśli mój post nie pasuje do działu to wybaczcie ale nie wiedziałem gdzie go umieścić.



#2 Stalker

Stalker

    Newbie

  • Motozakręcony
  • Pip
  • 5 postów
  • LocationKraniec świata (koło Czeszek)

Napisano 13 luty 2017 - 17:34

Osobiście poszukałbym kogoś, kto byłby w stanie jeszcze ocynkować. Elektrolityczne ocynk jest śmiesznie mały i słaby, ale dla auta powinno wystarczyć, a ocynk ogniowy będzie strasznie drogim wydatkiem + znaleźć wannę o wymiarach auta jest ciężko.



#3 Rafalkom

Rafalkom

    Member

  • Motozakręcony
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 25 luty 2017 - 06:01

Nie popadajmy w skrajność aby kąpać budę lub element za spore pieniądze. Wcześniejsze lakierownie widocznie było zrobione totalnie na odp...ol. Jeżeli naprawa wymaga spawania lub nawet bez spawania a jedynie wyczyszczenie powierzchni należy użyć odpowiedniej chemii lakierniczej aby to zabezpieczyć. W dobie dzisiejszego lakiernictwa to nie problem, podkład epoksydowy w grubości 80-100 mikrometrów plus podkład akrylowy i na to lakiery nawierzchniowe i co najmniej 3 lata powinno to wytrzymać bez problemów i bez żadnych oznak, że coś się pod spodem dzieje. Ale jeżeli jakieś "paprochy" używają przykładowo w procesie zabezpieczenia antykorozyjnego epoksydu producenta 1, utwardzacza producenta 2, a rozcieńcza mieszankę rozcieńczalnikiem akrylowym zamiast dedykowanym do epoksydu i jest on producenta 3 to później wychodzą takie cyrki, że w ciągu trzech miesięcy od naprawy wychodzi rdza na elemencie. Nie unikałbym też garażowców, niektórzy mają większe pojęcie niż pracownicy niektórych lakierni i polakieruje w dziurze lepiej niż "fachowiec" w kabinie.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rdza, lakierowanie, honda

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych