Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > SsangYong

     

    Koreańskie auta, głównie za sprawą Kii i Hyundaia, powoli przestają kojarzyć się z tandetą. Jak na tym tle wypada SsangYong?
    30 marca 2016, 18:41 przez whataboutcars (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: What About Cars TV
    Ssangyong korando – Kiedyś były brzydkie, teraz jednak... 
Ale gdy ktoś widzi nazwę stwierdza, że to koreański szajs nie wiedząc nic o tym.
    Kiedyś były brzydkie, teraz jednak...
    Ale gdy ktoś widzi nazwę stwierdza, że to koreański szajs nie wiedząc nic o tym.
    8 czerwca 2015, 22:58 przez ~Preemczyn | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    Koreański Suv – Czy Ssangyong Rexton  jest taki zły? elegancja, wygoda i praktyczność w jednym...
    Czy Ssangyong Rexton jest taki zły? elegancja, wygoda i praktyczność w jednym...
    8 czerwca 2015, 23:02 przez ~Preemczyn | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: facebook.com/ssangyongbielsko
    Co myslcie o SsangYong'ach? – Napotkany w Koninie.
    Napotkany w Koninie.
    6 czerwca 2014, 8:09 przez D_ave (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    SsangYong Rodius –
    3 kwietnia 2014, 16:51 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Motoryzacja jest piękna – Dziękuję za wysłuchanie mnie i wrzucanie coraz to ciekawszych aut. Dziś główną robiło mi się naprawdę wyśmienicie! Niemniej nadal będę prosił o jeszcze więcej marek egzotycznych i mało znanych!

Ale motoryzacja to nie tylko duży Fiat, mały Fiat, Polonez, BMW, Honda, Impreza, Audi, czy Golf. To także setki innych firm i samochodów. Niektóre nawet nie były na MK, a są ciekawe. Marki, czy modele wymienione powyżej wrzucane są ciągle, wskutek czego MK robi się bardzo monotematyczny. Gdy zbieram materiały na główną dochodzi do tego, ze całą podstronę ciągną się tylko BMW i Hondy. Żeby tylko jedną. Przez kilka stron tak mam. By troszkę rozruszać stronkę poniżej przedstawię listę firm samochodowych, firm tuningowych i bardziej znanych warsztatów) (nie wszystkich, chociaż niektóre już nie istnieją) i źródełko do pięknej strony o samochodach. Możecie się podpierać tymi dwoma wytycznymi i wrzucać naprawdę piękne i wyjątkowe samochody, pokazując całe piękno motoryzacji. 

Lista: 

Argentyna:
Anasagasti
Crespi
Hispano-Argentina
IAME
IKA

Australia:
Elfin
FPV
Holden

Austria:
Austro-Daimler
Austro-Fiat
Austro-Tatra
Denzel
Felber
KTM
Libelle
Lohner-Porsche
Magna Steyr
Möve
Puch
Steyr-Daimler-Puch

Belgia:
Auto-Mixte
Gillet
Nagant
Pieper

Brazylia:
Agrale
Lobini
TAC
Troller
Defunct
Gurgel
Puma

Kambodża:
Angkor


Kanada:
Bricklin
Derby
Studebaker
China


Chorwacja:
Crobus
DOK-ING
Rimac

Czechy:
Aero
Avia
Kaipan
Praga
Skoda
Tatra

Dania:
Zenvo

Francja:
Aérocarène
Aixam
Alpine
Bollore
Bugatti
Citroen
Exagon
Hommell
Ligier
Matra
Microcar
MDI
Peugeot
PGO
Renault
Venturi

Niemcy:
AC Schnitzer
Adler
AGA
Audi
AWZ
Barkas
Bitter
BMW
Borgward
Büssing
DKW
Glas
Goliath
Gumpert
Hansa
Heinkel
Horch
Lloyd
Maybach
MAN
Mansory
Mercedes-Benz
Multicar
NAG
Neoplan
NSU
Opel
Porsche
Robur
RUF
Simson
Trabant
Volkswagen
Wanderer
Wartburg
Wiesmann

Grecja:
Attica

Indie:
Ashok Leyland
Bajaj
Bharat
Chinkara
DC
Eicher
Escorts
Force
Hero
Hindustan
ICML
Mahindra
Maruti Suzuki
Premier
San
Swaraj
TAFE
Tata
TVS
GM
Honda
Nissan
Royal Enfield
Yamaha

Iran:
Bahman
Iran Khodro
Kish Khodro
MVM
Pars Khodro
SAIPA

Izrael:
AIL
Autocars
Plasan

Włochy:
Abarth
Alfa Romeo
Autobianchi
Cizeta
De Tomaso
DR Motor
Ferrari
Fiat
Intermeccanica
Lamborghini
Lancia
Maserati
Pagani
Siata
Vignale

Japonia:
Acura
Daihatsu
Datsun
Dome
Hino
Honda
Infiniti
Isuzu
Lexus
Mazda
Mitsubishi
Mitsuoka
Nissan
Scion
Subaru
Suzuki
Toyota
Yamaha

Malezja:
Bufori
Inokom
Naza
Perodua
Proton

Meksyk:
DINA
Italika
Mastretta
Tranvias-Cimex
Vuhl
Defunct
Ramirez
VAM

Monako:
Venturi

Holandia:
DAF
Donkervoort
HB
Spyker


Polska:
Arrinera
FSO
FSM
ZSD Nysa
FSC Star
Jelczańskie Zakłady Samochodowe
Solaris
Neoplan Polska

Rumunia:
Dacia
ROMAN
Defunct
ARO
Oltcit
Rocar
UTB

Rosja:
Avtoframos
GAZ
IZh
Lada
Marussia
Moskwicz
Russo-Balt
UAZ
Yo-Mobile
Zil
ZAZ

Serbia:
FAP
Ikarbus
IMT
Neobus
Zastava
Zoragy

Sri Lanka:
Micro:

Korea Południowa:
Daewoo
Hyundai
Kia
Proto
Samsung
SsangYong

Hiszpania:
Abadal
GTA
Irizar
SEAT
Tauro
Tramontana

Szwecja:
Esther
Koenigsegg
Jösse Car
Saab
Scania
Volvo

Szwajcaria:
Enzmann
Stealth
Sbarro

Tajlandia:
C-FEE
Cherdchai
Devs
Siam V.M.C.
Thai Rung

Turcja:
Anadol
BMC
Guleryuz Karoseri
Hattat
Karsan
Otokar
Otosan
Oyak-Renault
Temsa
Tofaş-Fiat
Turk Traktor

Wielka Brytania:
ABA
AC
Allard
Alvis
Armstrong Siddeley
Ascari
Aston Martin
Austin
Austin-Healey
Briggs automotive company
Bentley
Bristol
British Leyland
Caterham
Daimler
Elva
Ginetta
GKD
Gordon Keeble
Grinnall
Hillman
Humber
Jaguar
Jensen
Jowett
Lanchester
Land Rover
Lister
Lotus
Marcos
McLaren
MG
Mini
Morgan
Morris
Noble
Riley
Rolls Royce
Rover
Singer
Standard
Sunbeam
Triumph
Trojan
TVR
Vauxhall
Wolseley

USA:
Buick
Cadillac
Callaway
Chevrolet
Coda
Chrysler
DeLorean
Detroit Electric
Dodge
E-Z-GO
Falcon
Fisker
Ford
GEM
GMC
Hennessey
Iconic
International Harvester
Lucra
Jeep
Lincoln
Mosler
Navistar
Panoz
Ram
Rossion
Saleen
Tesla
Defunct

Manufaktury w USA:
Adams-Farwell
AMC
Apollo
Arrow
Auburn
Bates
Cord
Crosley
Davis
Duesenberg
Eagle
Edsel
Essex
Frazer
Geo
Graham-Paige
Hummer
Hupmobile
Jeffery
Kaiser
Kissel
Laforza
LaSalle
Locomobile
Marmon
Mercury
Nash
Oldsmobile
Overland
Packard
Pierce-Arrow
Plymouth
Pontiac
Rambler
Regal
REO
Saturn
Stanley
Sterling
Studebaker
Tucker
TH!NK
Willys

Uzbekistan:
GM Uzbekistan
JV MAN Auto – Uzbekistan
SamAvto

Ukraina:
WAZ
    Dziękuję za wysłuchanie mnie i wrzucanie coraz to ciekawszych aut. Dziś główną robiło mi się naprawdę wyśmienicie! Niemniej nadal będę prosił o jeszcze więcej marek egzotycznych i mało znanych!

    Ale motoryzacja to nie tylko duży Fiat, mały Fiat, Polonez, BMW, Honda, Impreza, Audi, czy Golf. To także setki innych firm i samochodów. Niektóre nawet nie były na MK, a są ciekawe. Marki, czy modele wymienione powyżej wrzucane są ciągle, wskutek czego MK robi się bardzo monotematyczny. Gdy zbieram materiały na główną dochodzi do tego, ze całą podstronę ciągną się tylko BMW i Hondy. Żeby tylko jedną. Przez kilka stron tak mam. By troszkę rozruszać stronkę poniżej przedstawię listę firm samochodowych, firm tuningowych i bardziej znanych warsztatów) (nie wszystkich, chociaż niektóre już nie istnieją) i źródełko do pięknej strony o samochodach. Możecie się podpierać tymi dwoma wytycznymi i wrzucać naprawdę piękne i wyjątkowe samochody, pokazując całe piękno motoryzacji.

    Lista:

    Argentyna:
    Anasagasti
    Crespi
    Hispano-Argentina
    IAME
    IKA

    Australia:
    Elfin
    FPV
    Holden

    Austria:
    Austro-Daimler
    Austro-Fiat
    Austro-Tatra
    Denzel
    Felber
    KTM
    Libelle
    Lohner-Porsche
    Magna Steyr
    Möve
    Puch
    Steyr-Daimler-Puch

    Belgia:
    Auto-Mixte
    Gillet
    Nagant
    Pieper

    Brazylia:
    Agrale
    Lobini
    TAC
    Troller
    Defunct
    Gurgel
    Puma

    Kambodża:
    Angkor


    Kanada:
    Bricklin
    Derby
    Studebaker
    China


    Chorwacja:
    Crobus
    DOK-ING
    Rimac

    Czechy:
    Aero
    Avia
    Kaipan
    Praga
    Skoda
    Tatra

    Dania:
    Zenvo

    Francja:
    Aérocarène
    Aixam
    Alpine
    Bollore
    Bugatti
    Citroen
    Exagon
    Hommell
    Ligier
    Matra
    Microcar
    MDI
    Peugeot
    PGO
    Renault
    Venturi

    Niemcy:
    AC Schnitzer
    Adler
    AGA
    Audi
    AWZ
    Barkas
    Bitter
    BMW
    Borgward
    Büssing
    DKW
    Glas
    Goliath
    Gumpert
    Hansa
    Heinkel
    Horch
    Lloyd
    Maybach
    MAN
    Mansory
    Mercedes-Benz
    Multicar
    NAG
    Neoplan
    NSU
    Opel
    Porsche
    Robur
    RUF
    Simson
    Trabant
    Volkswagen
    Wanderer
    Wartburg
    Wiesmann

    Grecja:
    Attica

    Indie:
    Ashok Leyland
    Bajaj
    Bharat
    Chinkara
    DC
    Eicher
    Escorts
    Force
    Hero
    Hindustan
    ICML
    Mahindra
    Maruti Suzuki
    Premier
    San
    Swaraj
    TAFE
    Tata
    TVS
    GM
    Honda
    Nissan
    Royal Enfield
    Yamaha

    Iran:
    Bahman
    Iran Khodro
    Kish Khodro
    MVM
    Pars Khodro
    SAIPA

    Izrael:
    AIL
    Autocars
    Plasan

    Włochy:
    Abarth
    Alfa Romeo
    Autobianchi
    Cizeta
    De Tomaso
    DR Motor
    Ferrari
    Fiat
    Intermeccanica
    Lamborghini
    Lancia
    Maserati
    Pagani
    Siata
    Vignale

    Japonia:
    Acura
    Daihatsu
    Datsun
    Dome
    Hino
    Honda
    Infiniti
    Isuzu
    Lexus
    Mazda
    Mitsubishi
    Mitsuoka
    Nissan
    Scion
    Subaru
    Suzuki
    Toyota
    Yamaha

    Malezja:
    Bufori
    Inokom
    Naza
    Perodua
    Proton

    Meksyk:
    DINA
    Italika
    Mastretta
    Tranvias-Cimex
    Vuhl
    Defunct
    Ramirez
    VAM

    Monako:
    Venturi

    Holandia:
    DAF
    Donkervoort
    HB
    Spyker


    Polska:
    Arrinera
    FSO
    FSM
    ZSD Nysa
    FSC Star
    Jelczańskie Zakłady Samochodowe
    Solaris
    Neoplan Polska

    Rumunia:
    Dacia
    ROMAN
    Defunct
    ARO
    Oltcit
    Rocar
    UTB

    Rosja:
    Avtoframos
    GAZ
    IZh
    Lada
    Marussia
    Moskwicz
    Russo-Balt
    UAZ
    Yo-Mobile
    Zil
    ZAZ

    Serbia:
    FAP
    Ikarbus
    IMT
    Neobus
    Zastava
    Zoragy

    Sri Lanka:
    Micro:

    Korea Południowa:
    Daewoo
    Hyundai
    Kia
    Proto
    Samsung
    SsangYong

    Hiszpania:
    Abadal
    GTA
    Irizar
    SEAT
    Tauro
    Tramontana

    Szwecja:
    Esther
    Koenigsegg
    Jösse Car
    Saab
    Scania
    Volvo

    Szwajcaria:
    Enzmann
    Stealth
    Sbarro

    Tajlandia:
    C-FEE
    Cherdchai
    Devs
    Siam V.M.C.
    Thai Rung

    Turcja:
    Anadol
    BMC
    Guleryuz Karoseri
    Hattat
    Karsan
    Otokar
    Otosan
    Oyak-Renault
    Temsa
    Tofaş-Fiat
    Turk Traktor

    Wielka Brytania:
    ABA
    AC
    Allard
    Alvis
    Armstrong Siddeley
    Ascari
    Aston Martin
    Austin
    Austin-Healey
    Briggs automotive company
    Bentley
    Bristol
    British Leyland
    Caterham
    Daimler
    Elva
    Ginetta
    GKD
    Gordon Keeble
    Grinnall
    Hillman
    Humber
    Jaguar
    Jensen
    Jowett
    Lanchester
    Land Rover
    Lister
    Lotus
    Marcos
    McLaren
    MG
    Mini
    Morgan
    Morris
    Noble
    Riley
    Rolls Royce
    Rover
    Singer
    Standard
    Sunbeam
    Triumph
    Trojan
    TVR
    Vauxhall
    Wolseley

    USA:
    Buick
    Cadillac
    Callaway
    Chevrolet
    Coda
    Chrysler
    DeLorean
    Detroit Electric
    Dodge
    E-Z-GO
    Falcon
    Fisker
    Ford
    GEM
    GMC
    Hennessey
    Iconic
    International Harvester
    Lucra
    Jeep
    Lincoln
    Mosler
    Navistar
    Panoz
    Ram
    Rossion
    Saleen
    Tesla
    Defunct

    Manufaktury w USA:
    Adams-Farwell
    AMC
    Apollo
    Arrow
    Auburn
    Bates
    Cord
    Crosley
    Davis
    Duesenberg
    Eagle
    Edsel
    Essex
    Frazer
    Geo
    Graham-Paige
    Hummer
    Hupmobile
    Jeffery
    Kaiser
    Kissel
    Laforza
    LaSalle
    Locomobile
    Marmon
    Mercury
    Nash
    Oldsmobile
    Overland
    Packard
    Pierce-Arrow
    Plymouth
    Pontiac
    Rambler
    Regal
    REO
    Saturn
    Stanley
    Sterling
    Studebaker
    Tucker
    TH!NK
    Willys

    Uzbekistan:
    GM Uzbekistan
    JV MAN Auto – Uzbekistan
    SamAvto

    Ukraina:
    WAZ
    zarchiwizowany
    SsangYong Rexton.. – ..w błotku
    ..w błotku
    17 listopada 2013, 11:53 przez moto1274 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: autogaleria.pl
    Musso  terenówka merca daewoo i ssang yonga!!!! – SsangYong Musso został zaprojektowany przez Kena Grenly′ea z Royal College of Art. Klasyczna sylwetka tego samochodu terenowego charakteryzuje się dość niskim współczynnikiem oporu powietrza Cx równym 0,36. Podczas projektowania samochodu skorzystano z pomocy technicznej oraz gotowych rozwiązań firmy Mercedes-Benz, która wtedy była udziałowcem SsangYonga. Od początku zakładano, że Musso ma być pełnoprawnym wytrzymałym samochodem terenowym, co zaowocowało wykorzystaniem w jego konstrukcji ramy, do której zostało przymocowane nadwozie i główne podzespoły. SsangYong postanowił nie eksperymentować z głównymi podzespołami samochodu i do jego produkcji wykorzystał układy uznanych producentów. Silniki były produkowane na licencji Mercedes-Benz, który także częściowo dostarczał automatyczne skrzynie biegów. Stosowano także automatyczne skrzynie biegów firmy BTR (często spotykane oznaczenie BTRA). Firma BorgWarner była dostawcą układu przeniesienia napędu. Skrzynie manualne konstrukcji BorgWarner (TREMEC) były dostarczane przez Transmission Technologies Corporation. Mosty napędowe produkowane były przez Dana Corporation (przedni most Dana 30, tylny Dana 44), który jest głównym dostawcą mostów napędowych dla firmy Jeep. W 1998 roku przeprowadzono delikatny facelifting przedniej części nadwozia, aby dostosować do stylistycznie do samochodów Daewoo. Podczas całej produkcji Musso wprowadzano drobne modernizacje w silnikach (głównie pod kątem emisji spalin), stąd kilka różnych wersji silników o tej samej pojemności.
Ze względów powiązań finansowych SsangYonga z Mercedesem na niektórych rynkach Musso było sprzedawane jako Mercedes Musso. Po przejęciu przez Daewoo kontroli nad SsangYongiem zakończona została współpraca z Mercedesem.
Musso już pod marką Daewoo był także montowany w uproszczonym standardzie SKD od lipca 1998 do początku 2001 roku w firmie Daewoo Motor Polska w Lublinie. Łącznie zmontowano kilkaset sztuk.
Produkcję w Korei Południowej zakończono w 2005 roku. SsangYong sprzedał licencję na produkcję Musso firmie Morattab z Iranu (produkcja od 2003 roku) oraz TagAZ z Rosji (produkcja od 2008 roku).Napęd 4x4 i zdolności terenowe.
W Musso stosowano dwa typy układów przeniesienia napędu:
w samochodach z silnikiem benzynowym 3,2 l (na niektórych rynkach jako opcja z pozostałymi silnikami) seryjnie montowany był układ TOD (Torque On Demand – moment na żądanie), który automatycznie dołączał napęd przedniej osi w trybie 4H po wykryciu różnicy prędkości kół przednich i tylnych, ewentualnie w trybie 4L można było włączyć na stałe napęd 4x4 (rozdział przód:tył 50:50) z reduktorem
w pozostałych samochodach montowana była zwykła skrzynia rozdzielcza bez centralnego mechanizmu różnicowego, która pozwalała na stałe dołączenie napędu przedniej osi, posiadała ona tryby 2H do jazdy po normalnych drogach (napęd na tylną oś), 4H do jazdy po drogach nieutwardzonych (stały napęd 4x4) i 4L pozwalający na jazdę z reduktorem, sprzęgła piast przednich kół blokowane są automatycznie po przełączeniu napędu w tryb 4x4
MIAŁEM TEGO KOZAKA!!!
    SsangYong Musso został zaprojektowany przez Kena Grenly′ea z Royal College of Art. Klasyczna sylwetka tego samochodu terenowego charakteryzuje się dość niskim współczynnikiem oporu powietrza Cx równym 0,36. Podczas projektowania samochodu skorzystano z pomocy technicznej oraz gotowych rozwiązań firmy Mercedes-Benz, która wtedy była udziałowcem SsangYonga. Od początku zakładano, że Musso ma być pełnoprawnym wytrzymałym samochodem terenowym, co zaowocowało wykorzystaniem w jego konstrukcji ramy, do której zostało przymocowane nadwozie i główne podzespoły. SsangYong postanowił nie eksperymentować z głównymi podzespołami samochodu i do jego produkcji wykorzystał układy uznanych producentów. Silniki były produkowane na licencji Mercedes-Benz, który także częściowo dostarczał automatyczne skrzynie biegów. Stosowano także automatyczne skrzynie biegów firmy BTR (często spotykane oznaczenie BTRA). Firma BorgWarner była dostawcą układu przeniesienia napędu. Skrzynie manualne konstrukcji BorgWarner (TREMEC) były dostarczane przez Transmission Technologies Corporation. Mosty napędowe produkowane były przez Dana Corporation (przedni most Dana 30, tylny Dana 44), który jest głównym dostawcą mostów napędowych dla firmy Jeep. W 1998 roku przeprowadzono delikatny facelifting przedniej części nadwozia, aby dostosować do stylistycznie do samochodów Daewoo. Podczas całej produkcji Musso wprowadzano drobne modernizacje w silnikach (głównie pod kątem emisji spalin), stąd kilka różnych wersji silników o tej samej pojemności.
    Ze względów powiązań finansowych SsangYonga z Mercedesem na niektórych rynkach Musso było sprzedawane jako Mercedes Musso. Po przejęciu przez Daewoo kontroli nad SsangYongiem zakończona została współpraca z Mercedesem.
    Musso już pod marką Daewoo był także montowany w uproszczonym standardzie SKD od lipca 1998 do początku 2001 roku w firmie Daewoo Motor Polska w Lublinie. Łącznie zmontowano kilkaset sztuk.
    Produkcję w Korei Południowej zakończono w 2005 roku. SsangYong sprzedał licencję na produkcję Musso firmie Morattab z Iranu (produkcja od 2003 roku) oraz TagAZ z Rosji (produkcja od 2008 roku).Napęd 4x4 i zdolności terenowe.
    W Musso stosowano dwa typy układów przeniesienia napędu:
    w samochodach z silnikiem benzynowym 3,2 l (na niektórych rynkach jako opcja z pozostałymi silnikami) seryjnie montowany był układ TOD (Torque On Demand – moment na żądanie), który automatycznie dołączał napęd przedniej osi w trybie 4H po wykryciu różnicy prędkości kół przednich i tylnych, ewentualnie w trybie 4L można było włączyć na stałe napęd 4x4 (rozdział przód:tył 50:50) z reduktorem
    w pozostałych samochodach montowana była zwykła skrzynia rozdzielcza bez centralnego mechanizmu różnicowego, która pozwalała na stałe dołączenie napędu przedniej osi, posiadała ona tryby 2H do jazdy po normalnych drogach (napęd na tylną oś), 4H do jazdy po drogach nieutwardzonych (stały napęd 4x4) i 4L pozwalający na jazdę z reduktorem, sprzęgła piast przednich kół blokowane są automatycznie po przełączeniu napędu w tryb 4x4
    MIAŁEM TEGO KOZAKA!!!
    20 lipca 2012, 0:11 przez ~RAMZES355 | Do ulubionych | Skomentuj (2)

    1