Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > GAZ

     

    Zatankował gaz, choć wcześniej wymontował butlę. – Pomysłowy właściciel pojazdu kilka dni przed feralnym tankowaniem wymontował butlę gazową, aby obniżyć koszty badań technicznych. Jaki był tego efekt? 4 ranne osoby po odpaleniu papierosa w samochodzie.

Właściciel zaczał tanować gaz, jednak gdy sobie przypomniał o braku butli, dotankował do baku benzyny. Gdy nagle, mimo wyczuwalnej w pojeździe woni gazu, jeden z pasażerów chciał odpalić papierosa. Doszło do eksplozji. 

Ucierpiały 4 osoby
    Pomysłowy właściciel pojazdu kilka dni przed feralnym tankowaniem wymontował butlę gazową, aby obniżyć koszty badań technicznych. Jaki był tego efekt? 4 ranne osoby po odpaleniu papierosa w samochodzie.

    Właściciel zaczał tanować gaz, jednak gdy sobie przypomniał o braku butli, dotankował do baku benzyny. Gdy nagle, mimo wyczuwalnej w pojeździe woni gazu, jeden z pasażerów chciał odpalić papierosa. Doszło do eksplozji.

    Ucierpiały 4 osoby
    20 grudnia 2017, 18:41 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MaXu - Trzymaj Gaz
    16 grudnia 2017, 21:46 przez ~PiotrekYZ | Do ulubionych | Skomentuj
    Co to? Do czego służy tzw między-gaz w samochodzie rajdowym, wyścigowym. Krótka informacja dotycząca rajdowej techniki prowadzenia auta. Zapraszam was do krótkiego filmu pokazującego zastosowanie między gazu podczas pokonywania zakrętów czy też zbliżania się do pokonania partii zakrętów czy też wyprzedzania na torze wyścigowym. Dodatkowo będziecie mogli zobaczyć jak wygląda jazda po torze i ile wysiłku, skupienia wymaga zwykłe prowadzenie auta na torze. Klikamy i widzimy się w wyścigówce rajdówce.
    29 września 2017, 17:30 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nowe, prostsze oznaczenia wszystkich modeli Audi. Pomogą rozszyfrować nam moc delikwenta. – Jest to oznaczenie mocy, którego wcześniej Audi nigdy nie używało. Ustandaryzowane, ma być dostępne w pełnej gamie modeli tego producenta. Nowe oznaczenia wskazują konkretną moc jednostki napędowej.

Wartością, do której odnoszą się nowe oznaczenia, jest moc poszczególnych modeli podawana w kilowatach, zatem teoretycznie, w naszej kulturze, trzeba będzie to sobie jeszcze przeliczyć na konie mechaniczne. Przypominamy, że 1 kW to 1,36 KM. Jednak spokojnie, schowajcie kalkulatory. Widząc nowy model Audi i tak nie dowiecie się, jaka moc drzemie pod maską. Jest to bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać.

Dwie cyfry to tylko dodatkowa klasyfikacja modeli, ze względu na różne poziomy wydajności. Dla przykładu, liczba 30 pojawi się na tylnej klapie wszystkich audi mających moc od 81 do 96 kW. Liczba 45 przypisana będzie mocy od 169 do 185 kW. Auta o najwyższej mocy – powyżej 400 kW – identyfikowane będą cyfrą 70. Według nowej nomenklatury, w przyszłości gama modelowa sięgać będzie od Audi Q2 30 TFSI o mocy 85 kW, do Audi Q7 50 TDI o mocy 200 kW. Tylko modele pochodzące od Audi Sport, czyli S, RS oraz Audi R8, pozostaną przy swych klasycznych nazwach.

Oznaczenia cyfrowe wskazujące na poziomy wydajności wzrastać będą w przedziałach co pięć. Mają prezentować ustaloną hierarchię mocy jednostek napędowych w ramach poszczególnych serii modelowych i w odniesieniu do ogólnego podziału modelowego marki Audi.

Za każdym razem oznaczeniu cyfrowemu towarzyszyć będzie oznaczenie rodzaju zasilania silnika: TFSI (benzynowy), TDI (diesel), g-tron (gaz ziemny) i e-tron (hybrydowy i elektryczny).

Będzie mi brakować napisu na klapie 4.2 Quattro, a wam? 

Jest prostsza metoda na liczenie tego wszystkiego, o której powiedział nam Grzesiek: "Wystarczy liczbę podaną na tylnej klapie pomnożyć przez liczbę drzwi w samochodzie, a potem podzielić ją przez liczbę cylindrów danego modelu. Do wyniku dodajemy pojemność skokową w cc. Następnie mnożymy wszystko przez 1.359621617, bo wynik poprzednich działań otrzymamy w kilowatach, a chcemy przecież mechanicznego konia. Od wszystkiego odejmujemy od 10 do 100% w zależności od przebiegu no i wuala"
    Jest to oznaczenie mocy, którego wcześniej Audi nigdy nie używało. Ustandaryzowane, ma być dostępne w pełnej gamie modeli tego producenta. Nowe oznaczenia wskazują konkretną moc jednostki napędowej.

    Wartością, do której odnoszą się nowe oznaczenia, jest moc poszczególnych modeli podawana w kilowatach, zatem teoretycznie, w naszej kulturze, trzeba będzie to sobie jeszcze przeliczyć na konie mechaniczne. Przypominamy, że 1 kW to 1,36 KM. Jednak spokojnie, schowajcie kalkulatory. Widząc nowy model Audi i tak nie dowiecie się, jaka moc drzemie pod maską. Jest to bardziej skomplikowane, niż mogłoby się wydawać.

    Dwie cyfry to tylko dodatkowa klasyfikacja modeli, ze względu na różne poziomy wydajności. Dla przykładu, liczba 30 pojawi się na tylnej klapie wszystkich audi mających moc od 81 do 96 kW. Liczba 45 przypisana będzie mocy od 169 do 185 kW. Auta o najwyższej mocy – powyżej 400 kW – identyfikowane będą cyfrą 70. Według nowej nomenklatury, w przyszłości gama modelowa sięgać będzie od Audi Q2 30 TFSI o mocy 85 kW, do Audi Q7 50 TDI o mocy 200 kW. Tylko modele pochodzące od Audi Sport, czyli S, RS oraz Audi R8, pozostaną przy swych klasycznych nazwach.

    Oznaczenia cyfrowe wskazujące na poziomy wydajności wzrastać będą w przedziałach co pięć. Mają prezentować ustaloną hierarchię mocy jednostek napędowych w ramach poszczególnych serii modelowych i w odniesieniu do ogólnego podziału modelowego marki Audi.

    Za każdym razem oznaczeniu cyfrowemu towarzyszyć będzie oznaczenie rodzaju zasilania silnika: TFSI (benzynowy), TDI (diesel), g-tron (gaz ziemny) i e-tron (hybrydowy i elektryczny).

    Będzie mi brakować napisu na klapie 4.2 Quattro, a wam?

    Jest prostsza metoda na liczenie tego wszystkiego, o której powiedział nam Grzesiek: "Wystarczy liczbę podaną na tylnej klapie pomnożyć przez liczbę drzwi w samochodzie, a potem podzielić ją przez liczbę cylindrów danego modelu. Do wyniku dodajemy pojemność skokową w cc. Następnie mnożymy wszystko przez 1.359621617, bo wynik poprzednich działań otrzymamy w kilowatach, a chcemy przecież mechanicznego konia. Od wszystkiego odejmujemy od 10 do 100% w zależności od przebiegu no i wuala"
    Jaki kraj – Taka Impala.
    Taka Impala.
    31 maja 2017, 9:53 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GAZ-22 Wołga –
    16 maja 2017, 21:29 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj