Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Marki > Austin

 

Austin-Healey –
18 października 2016, 23:05 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Austin-Healey –
17 października 2016, 23:19 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Austin-Healey 100 –
31 marca 2016, 22:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
British Taxi x2 – Austin FX4
1958-1997
Więcej info o samochodzie w źródle.
Austin FX4
1958-1997
Więcej info o samochodzie w źródle.
Austin Healey 3000 MK2 BJ7 –
5 marca 2016, 20:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
1940s Austin –
9 sierpnia 2015, 16:44 przez fotobeauty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Austin Healey 100 S –
30 maja 2015, 16:50 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: własne
Tadeusz Marek – (ur. 1908 - zm. 1982) - polski inżynier, konstruktor silników samochodowych.
Po II wojnie wyemigrował do Anglii gdzie zaczął pracę dla firmy Austin a w 1954 dla Aston Martina, gdzie zaprojektował dwa silniki. Pierwszy z nich, 6-cylindrowy, rzędowy, o pojemności 3,7 litra i mocy 240 KM, stosowany w wyścigowym modelu DBR2 oraz w cywilnych modelach: DB4, DB5, DB6 i DBS; był w produkcji aż do roku 1973. Drugim silnikiem Tadeusza Marka było V8 o pojemności 5,3 litra, który został zaprojektowany w 1968 i napędzał model V8 Vantage.
Silnik V8 pozostawał w produkcji aż do roku 2000, czyli przez 32 lata.
Tak więc samochody Bonda napędzały silniki skonstruowane przez polaka, warto o tym wiedzieć.
(ur. 1908 - zm. 1982) - polski inżynier, konstruktor silników samochodowych.
Po II wojnie wyemigrował do Anglii gdzie zaczął pracę dla firmy Austin a w 1954 dla Aston Martina, gdzie zaprojektował dwa silniki. Pierwszy z nich, 6-cylindrowy, rzędowy, o pojemności 3,7 litra i mocy 240 KM, stosowany w wyścigowym modelu DBR2 oraz w cywilnych modelach: DB4, DB5, DB6 i DBS; był w produkcji aż do roku 1973. Drugim silnikiem Tadeusza Marka było V8 o pojemności 5,3 litra, który został zaprojektowany w 1968 i napędzał model V8 Vantage.
Silnik V8 pozostawał w produkcji aż do roku 2000, czyli przez 32 lata.
Tak więc samochody Bonda napędzały silniki skonstruowane przez polaka, warto o tym wiedzieć.
23 lutego 2015, 0:58 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj