Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • To nie jest zwykłe Seicento

    To nie jest zwykłe Seicento – Modyfikacje:

Silnik:
- Jest : 1.4 16v T'jet Bravo 

Modyfikacje bloku:
- Poliuretanowe zawieszenie silnika

Układ dolotowy:
- Przepustnica z Bravo 1.6
- Kolektor ssący Seria T'jet
- Dolot kwasówka fi50
- Intercooler Fmic 
- Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

Układ wydechowy:
- Turbo z Saaba 2.3 T25
- Tłumik końcowy z Audi 80
- Kolektory made by AhamayGarage
- Przelot fi50

Układ wtryskowy:
- Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm 
- Pompa paliwa Audi 6 bar

Elektronika:
- Seria + EcuMaster Det 3 

Układ chłodzenia:
- Seria + Cienki wentylator Fmic

Zawieszenie: 
- Kit FK -70 
- Dystanse 15mm na każde koło
- Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

Hamulce:
- Dedykowany zestaw Brembo
    Modyfikacje:

    Silnik:
    - Jest : 1.4 16v T'jet Bravo

    Modyfikacje bloku:
    - Poliuretanowe zawieszenie silnika

    Układ dolotowy:
    - Przepustnica z Bravo 1.6
    - Kolektor ssący Seria T'jet
    - Dolot kwasówka fi50
    - Intercooler Fmic
    - Stożek na dolocie to Turbiny fi77mm

    Układ wydechowy:
    - Turbo z Saaba 2.3 T25
    - Tłumik końcowy z Audi 80
    - Kolektory made by AhamayGarage
    - Przelot fi50

    Układ wtryskowy:
    - Wtryskiwacze z Audi 1,8 T 318ccm
    - Pompa paliwa Audi 6 bar

    Elektronika:
    - Seria + EcuMaster Det 3

    Układ chłodzenia:
    - Seria + Cienki wentylator Fmic

    Zawieszenie:
    - Kit FK -70
    - Dystanse 15mm na każde koło
    - Koła 13' Intra 7j Yoko 175/50/13

    Hamulce:
    - Dedykowany zestaw Brembo
    8 grudnia 2012, 17:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…