Nowy Partner? Czy aby na pewno?
Peugeot nie przestaje zadziwiać. Ewidentnie pokazuje nam, że wprowadza drastyczne zmiany. Staje się piękniejszy. Nie ma wyłupiastych oczu i otwartych pysków i przestaje być powoli kojarzony z autami dla emerytów.
Nowy Partner? Czy aby na pewno?
Innowacyjną rzeczą było odejście od dość sympatycznej nazwy "Partner" na dość dziwną "Rifter". Trzeba przyznać, że zmiana nazwy może wyjść mu na dobre. Wyraźnie widać, że PSA celuje w klientów indywidualnych, tym bardziej, że premiery rozpoczęto od wersji osobowych.
Nowy Partner? Czy aby na pewno?
Peugeot wygląda zdecydowanie najlepiej z całej trójki. Wygląda mniej szaleńczo od Berlingo i bardziej zawadiacko od Combo. Jest to piękny kompromis.
Nowy Partner? Czy aby na pewno?
a tych zdjęciach prezentowana jest dłuższa wersja nadwoziowa (4,75 m), ale na następnej stronie możecie zobaczyć krótką wersję GT Line (4,40 m). Sam fakt przygotowania odmiany GT Line świadczy o tym, że Rifter będzie pozycjonowany nieco wyżej od Berlingo
Nowy Partner? Czy aby na pewno?
Nowy Partner, pfuu... wróć! Rifter będzie oferowany, z napędem na cztery koła, a system ten przygotuje firma Dangel.
Nowy Partner? Czy aby na pewno?
W kabinie nie ma dużo rewolucji jeśli chodzi o Peugeota. Tu zastosowano tradycyjną już w tej marce maleńką kierownicę i wskaźniki umieszczone ponad jej wieńcem.
Nowy Partner? Czy aby na pewno?
Gama silnikowa dokładnie taka sama jak dla wszystkich bliźniaków z koncernu PSA.
Silnik Diesla BlueHDi o pojemności 1,5 l oferowany w trzech wersjach mocy: 75, 100 i 130 KM. Najmocniejsza odmiana ma być dostępna w opcji z automatyczną skrzynią biegów o ośmiu przełożeniach. Tak zaawansowanego napędu w tym segmencie jeszcze nikt nie ma. Uzupełnieniem ma być także silnik benzynowy 1.2 PureTech dostępny w wersji mocy 110 i 130 KM.
Komentarze