Porsche 911 GT3
Fani Porsche 911 mają się czym podniecać w tym roku. Całkiem niedawno pojawiło się nowe, poliftowe 911 GT3 o mocy 500PS, które zachowało wolnossący motor i zrobiło niezłe zamieszanie wykręcając 7:12:70 na Nordschleife.
Porsche 911 GT3
*silnik bazuje na 3.8 twin-turbo z Turbo eSa
*ma większe turbiny i zwiększone ciśnienie doładowania
*natrysk wody na Intercooler (5L zbiornik na wodę, będzie wymagał uzupełnienia po upalaniu, więc lepiej kup od razu 4 duże butelki)
*moc ponad 650 koni (Porsche jest zawsze skromne, więc spodziewałbym się czegoś w przedziale 650-670PS)
*moment ponad 750Nm (Turbo S ma dokładnie tyle na overboost)
*PDK tylko, GT2 RS 997 czyli poprzednik był w manualu
*zawias z wyczynowego 911 Cup
*tylna oś skrętna
*eDyfer
*koła 21 cali tył o szerokości 325mm
*opony: Michelin Pilot Sport Cup 2 (semi slick)
*waga do 1500kg (Turbo S: 1675kg)
*opcjonalnie Weissach pack obcinający 30kg
(tytan, karbon, magnez)
*wloty typu NACA na masce
*0-100km/h w około 2.9s
*0-200km/h w około 8.9s
*hamulce karbonowo-ceramiczne (Przypominam, że GT2 996 było pierwszym autem drogowym z ceramiką)
Komentarze