Honda SLR 650
Stwierdziłem, że wypadałby coś wreszcie napisać o swoim sprzęcie.
Historia
SLR powstała jako tańsza, lepiej przystosowana do jazdy po asfalcie wersja modelu NX650 Dominator. W celu zmniejszenia ceny zrezygnowano z owiewki i obrotomierza, dla poprawy prowadzenia na drodze zamontowano mniejsze przednie koło (19 zamiast 21 cali) i zmniejszono skok zawieszenia. Inna jest również rama, a silnik jest o kilka koni słabszy. Ten model był produkowany w latach 1997-98, później został zastąpiony przez FX650 Vigor - Dodano obrotomierz, niewielką owiewkę nad lampę i zmieniono kanapę, poza tym niewiele się od siebie różnią. Źródło foto: http://zombdrive.com/image-post/288…
Silnik
Jednocylindrówka chłodzona powietrzem o pojemności 644cm3. Głowica została wykonana w technologii RFVC - Radial Four Valve (Combustion) Chamber. Oznaczało to 4 zawory zamontowane radialnie i wymagało zastosowania dwóch dźwigienek na każdy z zaworów. Silnik miał suchą miskę olejową ze zbiornikiem w przedniej części ramy. Współpracował z 5-biegową skrzynią i mokrym sprzęgłem wielotarczowym. Ta konstrukcja była rozwijana od lat 80-tych i można ją znaleźć wielu modelach Hondy, takich jak NX, SLR, FMX 650, FT 500 Ascot i produkowanym do dziś XR650L. Źródło foto : http://topsy.one/hashtag.php?q=%23R…
Dane Techniczne
Wymiary:
-Długość 2182mm
-Szerokość 765mm
-Wysokość 1144mm
-Wysokość siedzenia 840mm
-Prześwit 197mm
-Masa 161kg na sucho, 175kg zatankowany
-Zbiornik 13.4l
Silnik
-Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, 4T, 4V SOHC
-Pojemność 644cm3
-Średnica i skok tłoka 100x82mm
-Sucha miska olejowa
-Zasilanie gaźnik podciśnieniowy Keihin VE 42.5mm
-Zapłon elektroniczny tranzystorowy
Rama: pojedyncza kołyskowa o przekroju prostokątnym, stalowa
Zawieszenie:
-Przód: Podwójne teleskopy, skok 190mm, opona 100/90-19
-Tył: Pojedyncza kolumna resorująco-tłumiąca z systemem Pro-Link, wahacz dwustronny stalowy, skok 167mm, opona 120/90-17
Hamulce:
-Przód: Jedna tarcza 276mm, zacisk dwutłoczkowy pływający Brembo
-Tył: Jedna tarcza 220mm, zacisk jednotłoczkowy Brembo
Komentarze